Wandeling van vandaag op het Galgenveld / Today’s walk at the “Galgenveld”   13 comments

 
 

Vanmiddag hebben we op het Galgenveld in Borculo gewandeld. Samen met Herma met Boris en Joep en Marian met Kiki. Het was een heel gezellige middag. De hondjes hebben gerend als gekken, en gezwommen, gaten gegraven, waterhoentjes opgejaagd, kortom ze hebben zich prima vermaakt.
De middag werd afgesloten met een bakkie leut en bokkepootjes bij Herma thuis.

Ik denk dat ik de foto’s maar voor zich laat spreken.  Kijk hier maar. Eén filmpje wil ik hier wel plaatsen als je belooft dat je het geluid uit laat. Ik kon geen passend muziekje vinden en ik maakte erg veel kabaal.

—o0o—

This afternoon we took a long walk on the “Galgenveld”  in Borculo. Together with  friends Herma with her  Boris and Joep and Marian with Kiki. We all had a ball.
Afterwards we had coffe and cookies at Herma’s place.

I think I’ll let the photographs do the talking for me.  Take a look here.  I’ll show you 1 video if you promise to leave the sound off. I couldn’t find fitting music and I was quite loud.

 

 

13 responses to “Wandeling van vandaag op het Galgenveld / Today’s walk at the “Galgenveld”

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vriendelijke foto’s Bea.🙂

  2. ha die Bea
    jullie hadden ook goed weer zag ik wel
    en het is een pracht filmpje geworden , en gelukkig zonder muziek maar life report
    voor nu wens ik je een goeden nacht

  3. Een erg leuke foto en het filmpje is ook echt grappig, wat een lol hadden de honden en jij ook😉 ook leuk om te horen dat Boris de grommert of de brommert is. Vanmiddag ook een wandeling gemaakt met de kleine hummel, maar die houdt het bij de herfstblaadjes ze vindt het geweldig om daar in om te huppelen, al zou ze direkt het water in gaan als ik het goed zou vinden maar dan heb ik heel wat werk en met Diesel is dat een fluitje van een cent, gewoon drogen laten en klaar.

  4. Hallo Bea . Het filmpje is goed gelukt hoor.Leuk om de honden zo te zien dollen.
    Groetjes Anna

  5. Een leuk filmpje en mooie foto Bea, ze hebben er wél plezier in he?

  6. Het filmpje spreekt voor zich maar dat doen de foto’s ook Bea. Wat een heerlijk impressie van hondenplezier

  7. GE-WEL-DIG🙂 wat een plezier!

  8. Heerlijk zootje ongeregeld! Had geluid lekker wel aan! Hoor ik je weer us, :p

  9. Prachtig zoals ze met elkaar kunnen opschieten en spelen. Volgens mij gaan ze regelmatig even terug naar hun baasje of lijkt dat zo?
    ik heb het geluid uitgelaten hoor, maar niet heus, want als je dat tegen mensen zegt, doen ze het juist aan.😉

    Jetskefotografie
  10. ja onze viervoeters komen met grote regelmaat kijken waar we blijven

    en schelt mijn boris niet uit voor brommert!!!!! het is altijd nog mijn brombeertje :p

  11. It is so wonderful when dogs have the possibility to play like this.

Geef een reactie

