Reuzenmosselen ontdekt / Giant mussels discovered   6 comments

Niet te geloven: ze zijn bijna  1 meter groot! / Unbelievable: they are almost 1 metre in size!

6 responses to “Reuzenmosselen ontdekt / Giant mussels discovered

Subscribe to comments with RSS.

  1. Daar heb ik nog nooit van gehoord Bea, wat een enorme mosselen, ik ben er dol op maar aan een halfje heb je dan wel een flinke maaltijd voor een heel gezin😉 Gelukkig dat deze gered zijn, maar ze hadden het misschien niet op een filmpje moeten zetten, stel dat er lui zijn die ze willen hebben, daar moet je toch niet aan denken!

  2. Allemensen….dat zijn flinke knapen hoor. Als je die gebakken wilt eten, moet je wel een hele grote koekenpan hebben.

  3. ja dat is nogal wat , maar of ie ook lekker smaakt , ik vraag het me af
    geniet de dag

  4. dat zal me een geslurp worden🙂

  5. Jak ! Is dat nog wel gezond ?

  6. Nou houden wij errug van mosseltjes, en zéker met mijn lekkere sausje! Maar dééz? Wat moet je dáár nou mee? Die passen nergens in? haha……….
    ♥Sjer

Geef een reactie

