Vandaag in mijn tuintje / Today in my little garden   9 comments

                          

Posted 8 november 2012 by Cybermum Netherlands in Hobby, tuinieren

Tagged with , , ,

9 responses to “Vandaag in mijn tuintje / Today in my little garden

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wow…die kleuren. Prachtig hoor.🙂

  2. mooie fotos en geniet er maar lekker van ,het is zo weer voorbij al dat mooi,s

  3. mooi tuintje Bea
    geniet er van in elk jaargetijde

  4. Wat ziet het er nog fleurig uit Bea, mooi al die kleurtjes en zo te zien laat Diesel alles mooi staan😉

  5. Het valt mij ook op, dat het er nog best fleurig bij staat Bea. Dat Japanse of Chinese boompje, is echt prachtig.

  6. Prachtige kleuren. En nog verse sla bij de hand lijkt wel.
    Fijn weekend. Groetjes Anna

  7. Grappig toen ik mijn muis op de sla hield bleek het echt sla te zijn. Leuk!!

  8. Je tuin zit nog fraai in de kleuren Bea. Geniet van je laatste kropjes🙂

  9. dank je Bea
    van het zelfde

Geef een reactie

