Diesel opgehangen / Diesel hanged   8 comments

Nee, natuurlijk niet Diesel zèlf opgehangen, maar zijn schilderij. Het heeft enige tijd en moeite gekost, maar gisteren was het dan eindelijk zo ver.
Zelf moet ik er nog erg aan wennen. Ik was gewend dat hij op de schouw stond, maar nu hangt hij dus hoger.
Het is nu vrij donker vanwege het grijze regenachtige weer, maar zodra het licht in de kamer beter is zal ik een foto maken en die hier plaatsen.

—o0o—

No, of course not Diesel himself, but his painting. It took some time and doing, but yesterday it finally happened.
Myself, I’ve stillgot to get used to it. At first it was on the mantelpiece, but now it hangs higher.
It’s quite dark now because of the grey rainy weather, but as soon as the light in the living gets better, I’ll take a picture and put it here for you to see.

8 responses to “Diesel opgehangen / Diesel hanged

Subscribe to comments with RSS.

  1. De titel van dit blogje, bracht mij wel even in verwarring Bea….hahahaha! Ik ben benieuwd naar de foto hoor.

  2. Wat vind Diesel van dat portret? 🙂

  3. en wat vind Diesel
    van het schilderij en de plek dat het hangt
    fijne zondag

  4. dat was effe schrikken zeg 🙂

  5. Totaal niet geschrokken van de titel Bea, dat is het laatste wat er kan gebeuren 😉 Eindelijk hangt het schilderij van Diesel dus op z’n plaats en Diesel zal het een zorg zijn hij loopt, rent en vermaakt zich uitstekend bij en met het vrouwtje!

  6. Nou ik schrok wel. Maar gelukkig kwam het goed. Ben benieuwd naar de foto.
    Fijne zondag.

  7. Ik ben zo benieuwd. Komt er nog een foto van het schilderij en hoe die hangt? Heeft Diesel trouwens in de gaten dat daar Diesel of een soortgenoot hangt?

Geef een reactie

