Hernia / Slipped disc   17 comments

 

Tussen P&P-rondes en losloopuur in het bos lig ik sinds woensdagmiddag op de bank met …………… een Drent en een hernia.
En ik kan je vertellen dat het nog niet eenvoudig is om staande een berichtje te typen. (Ik kan niet zitten, zucht.)

—o0o—

Between P&P-rounds and an hour’s walk in the woods without (Diesel having) a leash on I lie since last Wednesday on the couch with …………… a “Drent” and a slipped disc.
And I can tell you it is not simple typing a post while standing up. (I can’t sit, sigh.)

 

17 responses to “Hernia / Slipped disc

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gatsiedarrie Bea, dat is minder leuk. Als je niet kunt zitten, is dat helemaal een ramp lijkt mij. Ik wens je van harte beterschap.

  2. Een hernia? Dat meen je niet Bea. Ik schrik er van. Maar ik denk het wel te snappen..rupsje nooit genoeg blijft maar door gaan. Ik wens je wijsheid en sterkte toe. Je zult misschien wat moeten delegeren.
    Take care, Mies

  3. dat is knap lastig doet me denken aan hanneke die heeft er erg lang last van gehad
    en is er uiteindelijk aan geopereerd
    ik wens je heel veel sterkte toe
    groetjes maria

  4. Sterkte, geduld en natuurlijk van harte beterschap Bea, wat een ellende dat je niet kunt zitten! Dat je met Diesel op de bank ligt is prima, maar die hernia had nu zo nodig niet gehoeven.

  5. Bijzonder vervelend Bea. Hopen maar dat het niet al te ernstg is en dat het met rusten wil genezen

  6. Ahhh nee Bea, dat is ronduit vervelend en naar voor je…..
    Veel sterkte, en ondertussen lekker knuffelen met Diesel samen op de bank!

  7. ha die Bea
    al ik kan zeggen is beterschap
    hoe dan ook
    geniet samen een goed weekend

  8. Hè jakkes Bea! Kan je Diesel nog wel uitlaten? Wat zegt ome dok? ?Ik hoop dat je er met rust vanaf komt. En BETERSCHAP!
    ♥♥♥

  9. “hij had het over morfine” zegt Bea, nu afgezien dat je aan niets sneller verslaafd bent dan aan morfine, is het prima spul.Ik heb het eens gekregen bij een nierkrisis. Dat was van de hel gelijk naar de hemel en al die verpleegsters waren de engeltjes. Als ik de keuze heb tussen morfine en die chemische brol dan weet ik het wel !

  10. Sorry Bea, vergeet ik je nog snel beterschapte wensen…

  11. Met die Drent is natuurlijk heerlijk, lekker warm voor je rug, maar die hernia dat is verschrikkelijk balen.
    Sterkte en beterschap!

  12. hi bea
    hoe gaat het nu na een week met je rug ,al wat beter? of nog niet
    gr maria

  13. Inmiddels ruim een week verder… hoe gaat het nu? al wat beter, of vooral nog aan de bank gekluisterd….? Ik wens je veel sterkte en beterschap toe!

  14. Maar meid toch. Ik hoop dat je gauw weer op de been bent !

  15. aaagh jakkes..heb je een hernia..? wat erg Bea. Weet dat het absoluut geen pretje is. Mag zeker niet al teveel zitten.
    Het spijt me dit te horen van je…echt heel vervelend kwaal is dit., en beinvloed alles wat je doet. Heeft natuurlijk veel tijd nodig en
    oefeningen wat Ik las dat je ook doe. Sterkte lieverd. xxx

Geef een reactie

