Dank / Thanks   10 comments

 

Iedereen bedankt voor de felicitaties, hier of op een andere manier.
Ik maak van deze gelegenheid gelijk maar gebruik om mijn onvolprezen “deftige kuisvrouw” even in het zonnetje te zetten. Sinds ik met deze hernia zit doet zij veel en veel meer dan waar zij oorspronkelijk voor is ingehuurd. Zij verschoont o.a. ook mijn bed, wast en strijkt en neemt als zij boodschappen doet ook KVV voor Diesel mee. Ik heb een deal met de buurtsuper dat ik een boodschappenlijstje doorbel en dat zij de boodschappen dan komen brengen, maar zij hebben dus geen KVV voor Diesel. Ik hoef haar maar te whatsapp-en als ik iets nodig heb en zij brengt het mee. En ze heeft zelfs op tijd voor de eerste vorst mijn Jupiter ingepakt voor de winter!

—o0o—

Thanks overybody for the congrats, here or otherwise.
I take this opportunity to also put my unsurpassed cleaning lady in the limelight. Since I’ve got this slipped disc she does much more than what she was originally hired to do. She changes my bed, washes my linnen, irons stuff etc. I have a deal with the neighbourhood supermarket that I call in a list of groceries and they deliver it to my door, but they have no Complete Fresh Food (ground and frozen hart,tripe and such) for Diesel. I only have to whatsapp my c.l. and she gets it when she does her own shopping in town and brings it with her when she comes here. She even wrapped my Jupiter up for winter, in time for the first frosts!

 

10 responses to “Dank / Thanks

Subscribe to comments with RSS.

  1. sorry bea ik ben een dagje telaat
    maar alsnog vanharte gefeliciteerd met je verjaardag,hoop dat je alsnog een fijne dag hebt gehad
    ondanks je hernia
    groetjes
    maria

  2. Fijn dat je zoveel hulp van de “deftige kuisvrouw” hebt Bea. Jupiter is net op tijd ingepakt, volgens de berichten krijgen we nu écht winter!

  3. Heerlijk zo’n goede hulp Bea, dat is tegenwoordig echt een luxe ook al kan je echt niet er is niet vaak iemand die zo bijspringt. Het is jammer maar ik kon je hele bericht niet lezen, af en toe staat het balkje niet naast het bericht en kan ik niet scrollen, maar ik heb begrepen dat Jupiter is ingepakt en dat is maar een geluk, want vandaag was het al een dik pak sneeuw wat later gelukkig weg ging maar er komt nog veel meer van dat witte goedje en het wordt nog glad ook brrrrrr. Hug, Ann.

  4. Beter laat dan nooit ……. Lieve Bea van Harte Proficiat nog en dat je een zo’n gezond mogelijk jaar tegemoet mag zien. Dikke kus

  5. Blijkbaar iets gemist maar alsnog van harte gefeliciteerd Bea

  6. Goud waard Bea. Ik heb ook zo iemand. Geweldig als iemand zo voor je klaar staat. Sterkte Bea.

  7. Your welcome

  8. Tja, ik dacht er zo goed aan te denken, en ik was ook zo goed op weg, en tja, toen was het sinterklaasdag en toen… vergat ik het alsnog😉
    maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

  9. Ik heb er ook zo eentje! Hoe is het met je rug?
    Fijn weekend!

  10. Hallo Bea,

    Beter laat dan nooit maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Binnenkort maar eens afspreken voor een bak koffie.
    Liefs Hetty Rolleman

Geef een reactie

