Hernia 5 / Slipped disc 5   10 comments

 

Er is gelukkig weer enige vooruitgang. Ik kan inmiddels 5x 5 min. zitten en 5x 5 min. lopen en ook de oefeningetjes van vorige week gaan nu goed zonder dat ik er iets anders voor moet laten schieten. Het lopen op zich gaat trouwens ook veel beter. Minder langzaam en een stuk zekerder. En vóór iemand daar over begint: toen het vorige week zo glad was heb ik dus ècht niet buiten gelopen, maar het binnen wèl gedaan.
Vanochtend is dus de fysio weer geweest. Hij was gematigd tevreden. Hij had er nog een paar oefeningetjes bij willen doen, maar na een eerste poging vond hij het toch nog een brug te ver. Volgende week lukt het misschien wel.

Ondertussen heb ik besloten dat Diesel toch een paar weekjes uit logeren zal moeten. Ik vind het voor Hermien een te grote belasting worden om hem elke ochtend en avond te komen uitlaten en hem ‘s-middags op te halen voor een uurtje loslopen in het bos. Vooral ook met het oog op de komende feestdagen.
Morgen hoor ik wanneer hij opgehaald wordt. Hij gaat bij zijn gastgezin in huis in de roedel worden opgenomen en dat lijkt me voor hem ook helemaal niet verkeerd. Bovendien hoop ik, dat ik in de komende weken dan toch wat sneller kan herstellen doordat ik wat meer op bed kan liggen i.p.v. op de bank (altijd beter dan op de bank zegt de fysio).
Ik ga Diesel vreselijk missen, maar het is beter zo.

—o0o—

The fysio was here again this morning and he was moderately satisfied with the progress I achieved over the past week.

In the meantime I have decided that Diesel is going to have to stay with a host family for a few weeks. He will be part of the pack there, which to me seems to be good for him and for me. I may even recover faster when I don’t have to get up so often for all sorts of little things. Moreover I feel that it is becoming too great a burden for Hermien to continue like this. Espcially in view of the coming Holidays.
I shall miss Diesel terribly, i’m sure, but it’s for the best.

 

10 responses to “Hernia 5 / Slipped disc 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jeempie…ik kan mij heel goed voorstellen dat je Diesel zult missen hoor Bea, maar het is waarschijnlijk toch het beste. Er mag dan enige vooruitgang zijn, maar het wordt zo wel een langdurige kwestie, waardeloos he?

  2. ha die Bea
    blij te lezen dat het wat beter en of makkelijker gaat
    maar vind het verdrietig voor jullie beiden dat Diesel er ff tussen uit moet , ik begrijp het wel
    we wachten het af , zal voor jou wel goed zijn
    mak an en beterschap

  3. Fijn dat je al beter loopt. Houen zo!

  4. Een ietsje beter maar nog lang niet goed genoeg Bea, wel verdrietig dat Diesel een poosje uit huis zal gaan, wat zal je hem missen! Het is natuurlijk beter en Diesel zelf zal zich wel vermaken maar ik hoop toch echt dat hij gauw weer thuis kan komen. Maar weer sterkte gewenst al met al is het heel wat!

  5. Och árme…………. wat zal je hem missen, maar het is beter zo. Voor jou én voor Diesel! Wat een pech hè. Gauw beter worden! Denk aan je ♥ Béterschap skeet! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  6. Och jeetje. Dat is verdrietig dat je maatje een poosje weg moet. Maar ik snap wel dat het niet anders kan. Heel veel sterkte en dat Diesel maar gauw weer terug kan komen. Dan gaat het met jou ook veel beter.
    Groetjes Anna en een hele dikke knuffel voor al dit leed.

  7. Ach, je zult hem zeker missen Bea! Dat is nog een stuk minder leuk dan die hele hernia😦 maar fijn dat er een mogelijkheid is om hem te kunnen laten opvangen en hij zal het vast en zeker naar zijn zin hebben / krijgen. Laat je herstel maar spoedig verlopen, zodat jullie snel weer samen zijn! Beterschap!

  8. Hoi Bea, pffff je lijf werkt niet mee de laatste tijd, je bent daardoor minder op het forum, heel veel beterschap en goed om te lezen dat je vooruitgang boekt, geef Diesel een dikke knuffel van ons en ik hoop dat hij -na de logeerpartij- snel weer bij je kan zijn!!! Mijn zus is erg druk op het moment, dus ik denk dat we pas in het nieuwe jaar het Marskramerpad vervolgen (vanuit Enter naar Holte om Rijssen heen).
    Poot van Sien en lieve groet van Stephan en Corry

  9. Maar Bea toch, ziek zijn is erg maar jouw Diesel moeten missen is onmenselijk.. Als het niet lukt zoals je wil op het opvangadres mag hij ook altijd hier komen. Waar plaats is voor vier is ook plaats voor vijf. En dat zijn wijze woordenn van mijn grootvader. Die zegde dat ook steeds en die is met dertien kinderen gestopt. (Dat was in het pré-TV tijdperk)
    Ik denk wel dat Diesel en Heros samen door één deur kunnen. Heros is nogal een makkelijke als reu.

    • Jan, ik heb het al eerder gezegd: je bent een bovenste beste. En ik weet héél zeker dat Diesel het bij jou en Simonne hartstikke goed zou hebben. Ik zal je prachtige aanbod zeker in gedachten houden voor het geval de opvang in Markelo niet goed gaat.

Geef een reactie

