Hernia 6 / Slipped disc 6   13 comments

 

Om te beginnen heb ik de titel van deze berichten maar veranderd. “Op de bank” dekt de lading niet meer. Het is nu meer op het bed, wat natuurlijk veel beter is.
Diesel is gisterochtend opgehaald en brengt tot 4 januari zijn “kerstvakantie” door in Markelo. Heb al meteen bericht gehad dat het goed gaat in zijn nieuwe, tijdelijke, roedel met op het ogenblik 3 teefjes: een Border Collie, en St. Bernard en nog een klein hondje (weet niet van welk ras.) Ze wonen op een terrein in het bos, waar ze 2x daags een uur vrij mogen rondrennen en verder verblijven ze gewoon in de huiskamer.
Trouwens niks te vroeg, want Lola van Hermien is een maand eerder dan verwacht loops geworden en zijzelf heeft een buikgriepje te pakken.
Vanochtend is de Fysio weer geweest.Zonder een stap-voor-stap verslag te schrijven, kan ik melden dat er weer enige vooruitgang is geboekt. Hij komt nu pas 7 januari terug, maar hij is er wel gewoon en als ik vragen heb of een probleem kan ik hem bellen.
Ik hoop en vertrouw er op, dat meer bedrust een sneller herstel bevordert

—o0o—

To begin with: I changed the titel of these postings, because “on the couch” no longer applies really. It’s more “on the bed” now that Diesel has gone on a “Christmas Holiday”. Until January 4, he is staying with another pack, with at the moment 3 bitches: a Border Colly, a St. Bernard and a small dog (don’t know which breed).
I have already had a message saying that they get along famously. They live on grounds in the woods, where they can run around freely for an hour 2 times a day and for the rest they are staying in the living.
None to soon by the way: Lola has come in heat a month earlier than expected and Hermien herself has come down with gastroenteritis.
This morning the Fysiotherapost has been here again and without giving you a “blow-for-blow” account, I can report that again there has been an improvement in my health. Now he will not return until January 7, but if I have any questions or if a problem arises I can always call him since he is not away for the holidays.
I hope and trust that more bedrest will further a more speedy recovery.

 

13 responses to “Hernia 6 / Slipped disc 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. vervelend voor je dat diezel nu uit logeren is ,maar hopelijk krijg je nu wel meer rust (wat beter is voor je rug )en je weet dat hij in goede handen is
    groetjes
    maria

  2. ha die Bea
    zo te lezen zal Diesel net als jij hem natuurlijk wel missen , maar het toch naar de zin hebben
    nu heb jij wat meer de gelegenheid RUST te nemen en zien dat met wat oefeningen er bij de boel weer op orde komt
    suc6

  3. Het lijkt me verstandig dat je Diesel even uit logeren hebt gestuurd, al zul je dat wel niet prettig hebben gevonden. Veel sterkte Bea.:-)

  4. Eindelijk even tijd je te lezen Bea en wat een narigheid met je rug toch. Ja dan kan een hond hebben lastig zijn ivm uitlaten enzo,weet er alles van. Gelukkig heb je goede opvang voor jouw lieve Diesel gevonden. Wat zul je hem missen. Wens je een snelle beterschap en veel minder pijn. Dikke hug van mij -x-

  5. Het is behoorlijk hardnekkig Bea, je zult Diesel wel missen maar weet dat hij het goed heeft en dat is een heel prettig idee, sterkte maar weer! ♥

  6. Wat zal het stil zijn in huis. Zonder die muiter om je heen. Maar wel een lekker idee dat Diesel het leuk heeft. Een zorg minder. Ik hoop voor je dat de rust goed is voor je rug. Duurt allemaal erg lang, maar geduld is een schone zaak. Sterkte maar weer. Groetjes Anna

  7. Misschien wel beter voor je rust en herstel als Diesel even uit logeren is Bea.
    sterkte

  8. Woei, die Diesel!! Dat moet goed komen daar met al die dames😉
    Jij veel beterschap en sterkte en hopelijk vlot je herstel een beetje nu je alleen voor jezelf hoeft te “zorgen”…😉

  9. Oohh, wat erg, dat je naast je rugellende ook nog gescheiden bent van Diesel.
    Ik hoop toch van harte dat je snel opknapt.
    Sterkte!

  10. Goed dat er weer wat beterschap te merken is. Diesel uit huis… wie had dat ooit kunnen denken ! Maar het is beter voor beiden zo, jij hebt je rust nodig en Diesel zijn buiten zijn en energie af reageren. ’t Komt wel goed Bea, let wel op de dag dat Diesel terug komt, zet je schrap tegen een muur of zo. De schade zou anders wel eens nog groter kunnen zijn als ie jou weerziet !

  11. Hallo Bea,
    Dat is nog wel heftig met jou las ik heel vervelend ik wens je vanaf deze kant van harte beterschap.
    En wens je ondanks alles fijne feestdagen en hoop voor je dat het in 2013 beter met je gaat.
    Liefs Hetty Rolleman.

  12. Discus hernia, ik weet er alles van. Heb nu bijna 3 jaar geleden een operatie ondergaan L5/S1 na maanden arbeidsongeschikt geweest te zijn. Ik kon niet meer zitten en op het einde had ik constant heel erge pijn en kon ik die alleen maar temperen door te gaan liggen Ik zou je wel wat raad willen geven, maar elke hernia is zo verschillend. Je arts en fysiotherapeut zullen wel weten wat het beste voor je is. Ik hoop dat je door rust snel beter met je gaat. Het kan een lang proces zijn en ik weet hoe dat ook op de gemoedstoestand kan werken. Laat vooral de moed niet zakken. Veel beterschap en hopelijk wordt 2013 snel pijnloos.

Geef een reactie

