Hernia 7 / Slipped disc 7   8 comments

 

Na een vreselijke jaarwisseling – het leek zowel buiten als in mijn ingewanden wel oorlog – is er na een behoorlijke terugval gelukkig ook weer behoorlijke vooruitgang geboekt. De fysotherapeut was vanochtend hier en was eindelijk tevreden, zeker nadat hij hoorde van mijn problemen tijdens de jaarwisseling. Hij schat de vooruitgang op 40-50% en komt niet meer hier maar wacht op een telefoontje van mij om een afspraak te maken dat ik voor verdere behandeling naar het Medisch Centrum kom, wanneer ik zelf denk dat ik in staat ben om daarheen te komen.
Mijn lieve Diesel was het weekend lekker thuis en is gisteravond weer opgehaald. Dit keer kon hij gelukkig naar degene bij wie ik de laatste jachttrainingen heb gedaan. Voor hoe lang dat is kan ik nog niet bekijken, maar de fysio verwacht dat ik met een week of 2,3 weer in staat ben met hem naar het bos te rijden en hem daar lekker los te laten lopen. (Aangelijnd zit er vrees ik nog langere tijd niet in.) En ik hoop en bid dat hij gelijk heeft, want ik mis hem vreselijk als hij niet hier is.

—o0o—

After a terrible turn of the year – it seemed like a war was going on outside, as well as in my tummy – which caused rather a setback, fortunately good progress has been made again.The physiotherapist estimates it to be 40-50%. Therefore he is not coming back but waiting for a phonecall when I think I can manage to get to the Medical Centre to make an appointment for further treatment there.
My sweet Diesel was home again over the weekend. Last night he was picked up again by the person with whom we did the last few times hunting training. I can’t be sure for how long a period, but the physio thinks I might be able to drive to the wood and let him run loose (well, not on a leash that is) in about 2-3 weeks time.And I hope and pray he’s right, because I miss him terribly when he’s not here.

 

8 responses to “Hernia 7 / Slipped disc 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Good luck. I hope the next few weeks goes quickly, and with good results.

  2. Wat erg allemaal voor zo’n actief mens Bea. Ellende. Hoe gaat het met Diesel? Veel sterkte.🙂

  3. bea dit klinkt goed! hopelijk gaat rest van herstel voorspoedig en is die vrolijke wit/bruine weer gauw thuis!

  4. Zo lang zonder je eigenste Drent, dat moet een marteling in de ware zin zijn.
    Spoedig een volledig herstel gewenst Bea, dan kan je terug aan de slag met je eigen “Dieseltje”

  5. Bea , klinkt goe
    maar die onder toon bevalt jou vast niet
    wens je sterkte en geluk

  6. Mum toch, Vielen de oliebollen verkeerd? Fijn dat de fysio tevreden is. Twee drie weken……….. die zijn zo om, zeker wanneer ik je nog een paar keer bel. Mooi dat je laiverd thuis was. Was ie weer zo lui? Doe je kalm aan? Please? Als je er iemand op uit kan sturen om De Boekendief te kopen, dóén en dan lezen!
    ♥♥♥

  7. Geen oliebol gezien zelfs. Er schijnt hier een soort buikgriep te heersen. Anderen zijn er behoorlijk lang ziek van. Gelukkig kom ik daar amper mee in contact en is het voor mij hierbij gebleven.
    Diesel was niet bij me weg te slaan. Hij zag er verdroefd uit en was ook iets magerder geworden. Maar gelukkig kreeg ik gisteren een berichtje dat zijn blijmoedigheid weer helemaal terug was. Hij is nu ook daar waar ik hem het liefst meteen had willen laten logeren.Maar dat kon toen nog niet.

  8. Hopen dat het nu snel de goede kant opgaat en dat je Diesel zelf weer kunt verzorgen.

Geef een reactie

