Nog een paar sneeuwfoto’s / A few more photo’s in the snow   10 comments

24012013651

even een voorproefje / just a foretaste

Deze week heeft C. mij nog een paar foto’s gestuurd van Diesel en Pandor in de sneeuw. Ik zet ze even bij in het album uit m’n vorige berichtje.
Overigens schreef ze toen ik haar om toestemming had gevraagd om de foto’s te plaatsen:
“Plaats maar hoor ….. als je zo mooi bent (haha en dat zijn ze allebei!) dan moet je het er maar voor over hebben als je foto op internet verschijnt.”
Je begrijpt: daar ben ik het van harte mee eens.🙂

—o0o—

This week C. sent me some more photographs of Diesel and Pandor in the snow. I’ve put them in the same album as the previous ones.
By the way, when I asked her permission to post these photo’s she wrote something like:feel free to do so ….. when you are so goodlooking (haha and they both are!) you’ll just have to accept that your photo appears on the internet.
You’ll understand that I heartily agree with that.🙂

Posted 26 januari 2013 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , ,

10 responses to “Nog een paar sneeuwfoto’s / A few more photo’s in the snow

Subscribe to comments with RSS.

  1. Diesel likes snow too I can see.🙂 It is Diesel I presume..

  2. Het is dat ‘m te dicht familie is van onze Drentjes hadden anders wij hier twee mooie vriendinnetjes voor hem, zulke knapperd !

  3. Hoe is het verder met je gezondheid Bea?

  4. De sneeuw op de bruine snuit maakt het plaatje af.

  5. Eerlijk gezegd vindt ik de sneeuw op de snuit afbreuk doen aan het portret maar het lijkt me duidelijk dat er daar eentje volop ligt te genieten van het witte goedje

  6. Ha………… jij hebt ook een leipe loetje! Hoe gaat het met jou meid? Ik heb net een verjaardag achter de rug van jongste zus. Eerste keer wederom van oudste zus weduwe……………. brrrrrrrrrrrrr. Ze doet het toch maar!

  7. Geweldig Bea die snoet van Diesel, wat hebben honden toch met sneeuw? De andere foto’s in het album zijn ook leuk!

  8. mooie Foto Bea
    dacht dat ik hier al was
    en al weer wat vooruitgang hopelijk
    mzl

  9. Hoi Bea, Ik dacht ineens hoe is het eigenlijk met je? Dus even gaan kijken en zie een prachtige foto van Diesel in de sneeuw. Zal nog even in je album gaan kijken. Jammer dat het zo langzaam gaat met je herstel. Sterkte met alles. Groetjes Anna

  10. Mogge Bea
    hoop al gaat beterder
    wens je een goed weekend

Geef een reactie

