Zijn laatste visitekaartje / His last visiting card   5 comments

 

Wij hebben de volgende tekst op de rouwkaart laten drukken:

De mensen van voorbij,
ze blijven in ons leven.
De mensen van voorbij,
ze zijn met ons verweven
in liefde, in verhalen
die wij zo graag herhalen.

—o0o—

We had the following text printed on the funeral card:

The people of beyond,
they remain in our lives.
The people of beyond,
they are interwoven with us
in love, in stories
that we so like to repeat

 

Posted 27 maart 2013 by Cybermum Netherlands in In memoriam

Tagged with

5 responses to “Zijn laatste visitekaartje / His last visiting card

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooie tekst Bea. en sterkte.

  2. mooie text Bea
    hoe gaat het nu met je??
    groetjes maria

  3. Sterkte met alles Bea, wat een bijzondere en mooie tekst!

  4. Hallo Bea wat ik nu allemaal lees wat verschrikkelijk allemaal je vader overleden enjiji moet geopereerd worden aan een hernia.
    Ik denk stuur maar berichtje lang niets gehoord of gezien komt denk ik omdat ik een ander email adres heb sinds 8 maand.
    Ik wens je heel veel sterkte toe en hopelijk zien we elkaar binnenkort weer eens.
    Liefs Hetty Rolleman.

Geef een reactie

