Ik word er niet vrolijk van / It does not make me happy   12 comments

 

Vandaag was dus de langverwachte afspraak met de neurochirurg. Wat zal ik ervan zeggen. Alles wat nodig is voor opname is op mijn aandringen vandaag nog geregeld. Ik sta nu op de wachtlijst voor een operatie. MAAR, de wachtlijst is volgens de neurochirurg lang, hij gaat nog 2 weken op vakantie en 1 week naar een congres. Hij verwacht dat het juni wordt. Misschien zelfs juli. Ik krijg 1 week vantevoren bericht.
Ik word hier allemaal nou niet echt vrolijk van.

—o0o—

So today was the long-awaited appointment with the neurosurgeaon. What shall I say about it. At my insistence everything that’s needed for admission was taken care of today. I am now on the waiting list for surgery. BUT, according to the neurosurgeon the waiting list is long, he is also going on a 2-week holiday and one week to a convention. He expects it’s going to be for june. Maybe even July. I’ll receive word one week before surgery.
All this doesn’t really make me happy.

 

12 responses to “Ik word er niet vrolijk van / It does not make me happy

Subscribe to comments with RSS.

  1. Best wishes, and take care!

  2. Nog effe geduld en dan komt het goed. Sterkte.

  3. houd vol Bea

  4. Hoi Bea. Nou dat kan ik me voorstellen. Het is toch wat tegenwoordig. Met het vooruitzicht dat je de hele zomer aan het revalideren bent. “denk ik dus” Veel sterkte en veel geduld wens ik je toe.
    Groetjes Anna.

  5. Nou Bea, ik heb de laatste tijd in mijn e-mails geen daily update van jou gekregen tot nu. Ik wens je veel sterkte met alles waar je voorstaat en dat de operatie maar gauw voorbij mag zijn met goede afloop.
    Ik heb zopas een dierbare tante verloren. Dik drie jaar geleden (eind 2009) had men bij een mammografie “iets” gezien (niet aan de borst, maar wel aan de long (bronchien denk ik) en de lijdensweg was gestart. De kanker heeft haar op 11 april jongstleden het leven op 60 jarige leeftijd ontnomen.
    Eén troost hebben we… ze heeft zich tijdens haar leven niets ontzegd en van het leven genoten. Maar als ik het prentje op de schouwmantel zie staan dan voelt het wél heel onwezenlijk.
    Groetjes,
    Karina.

  6. Nederland heeft de beste zorg van de wereld en laat ik daar nu sterk aan beginnen te twijfelen Bea, wat duurt dat allemaal lang! Dat je er niet vrolijk van wordt kan ik me best indenken, het enige wat ik kan zeggen is veel sterkte en hou moed! Liefs, Ann.

  7. Bah naar nieuws Bea, dat wachten is zo ellendig tegenwoordig.
    Heel veel sterkte!
    -x-

  8. Hallo Bea wat heftig allemaal wens je heel veel sterkte kom gauw een keer bij jou op bezoek.
    Wat hebben wij elkaar al lang niet meer gezien en gesproken.
    Liefs Hetty Rolleman.

  9. al een tijdje niets meer van je gehoord ,hoe gaat het nu met je
    geniet je wel van het mooie weer nu ,en van je tuin
    groetjes
    maria

    • Maria ik hou het nog vol. Ik geniet wel van de tuin. Het is dit jaar heel bijzonder. Door dat rare weer bloeit er nu van alles tegelijk, wat normaal na elkaar bloeit. Aan de andere kant erger ik me er aan dat ik niks kan doen. M’n handen jeuken om bijv. onkruidjes weg te halen en de buxus te snoeien.

  10. 😦
    En dat in een land als Nederland…. soms krab je je toch eens een keer extra achter je oren…..
    Sterkte met wachten hoor…..en tot die tijd….. keep up!

Geef een reactie

