Voortgang / Progress   6 comments

 

Vanochtend heb ik het secretariaat neurochirurgie maar eens gebeld. Wat ik te horen kreeg was niet wat ik hoopte.
De neurochirurg is 3 weken weg en dit is nu pas de eerste week.😦 Het wordt dus zeker juni en dan zijn er eerst nog een paar anderen aan de beurt, die al langer op de wachtlijst staan. Dus tenzij een collega een paar operaties overneemt duurt het nog minstens een maand voor ik aan de beurt ben. Tegen die tijd mocht ik nog eens bellen werd mij gezegd. Nou jaaaa zeg

—o0o—

This morning I called the secretariat of the department of neurosurgery. What I was told was not what I hoped to hear.
The neurosurgeon will be gone during 3 weeks and this is just the first one.😦 So it is certainly going to be for June and then there are some others going first, who are already longer on the waitinglist. So, unless a colleague takes over a few operations it will at least be a month before it’s my turn. I was told that around that time I may call again. Nou jaaaa zeg

6 responses to “Voortgang / Progress

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo Bea,

    Wat sneu allemaal heb je nog veel pijn of is het nog te verdragen.
    Kom binnenkort een bakkie doen.
    Ondanks alles toch een fijn weekend.

    Liefs Hetty Rolleman

    Hetty Rolleman
  2. dat is met recht balen met een grote B
    wachten duurt lang zeker als je pijn hebt en ook niet veel kan/kunt doen
    groetjes maria

  3. Is er geen mogelijkheid voor een ander ziekenhuis? Maar hoe dan ook..je bent ziek en natuurlijk wil je zo snel mogelijk geholpen worden. Sterkte er mee Bea🙂

  4. ha die Bea , ja kan je niet in een ander H terecht , moet toch mogelijk zijn
    wens je sterkte

  5. Getver Bea, dat schiet niet op hè?
    Volhouden hoor, ♥♥♥

  6. Sjemig…. als je hulp kunt gebruiken…. ik kan Mega Mindy zo sturen hoor!!😉
    Hou je goed…….! liefs, Connie
    (ps, ik reageer even via de FB van Antoine, want anders lukt het niet??)

Geef een reactie

