Hou je vast! / Brace yourself!   8 comments

 

Dit geloof je toch niet! Gaat om kwart over drie de telefoon. De secretaresse van de chirurg. Mededeling: de operatie gaat morgen niet door. Wordt volgende week dinsdag.
Hoezo problemen voor mij?

—o0o—

You’re not going to believe this! At a quarter pas three the telephone rings. The surgeons secretary. Communication: tomorrow’s surgery has been canceled. It’s been rescheduled for next Tuesday.
What do you mean problems for me?

 

8 responses to “Hou je vast! / Brace yourself!

Subscribe to comments with RSS.

  1. oh bea wat balen!!!!! verschrikkelijk!!!!

  2. Wat erg voor je Bea je zou ze toch sterkte groetjes Hetty Rolleman

    Hetty Rolleman
  3. Op je vorige blogje expres niet gereageerd Bea, zo langzamerhand kom je er achter dat die enorm goede zorg in Nederland nogal eens de mist in gaat en hier was ik al bang voor. Sterkte ermee, groetjes, Ann.

  4. Bea goeden avond , ook al is wat ik lees niet zo goed
    ik kom thuis van het werk en werk dan altijd ff de mailbox door
    zo lees ik dat Diesel uit logeren is bij zijn vriendin
    en dan nu dit
    dit is van de zotte
    ze mogen wel een heel goede reden hebben
    sterkte en suc6

  5. en dan rustig tot 10 tellen. GGGrrrrrrrr je zou ze toch…………..!!!!

  6. Onmenselijk~ heel veel sterkte

  7. Wat een domper skeet! Ik bel je binnenkort, is te lang gelden dat ik dat dee……………..xxx♥♥♥

  8. Wat een vervelende situatie. Heb je alles geregeld, gaat het niet door. Ik hoop toch echt voor je dat het nu wel doorgaat. Zeker ook om van je pijn af te komen.

Geef een reactie

