Het is gelukt! / I did it!   4 comments

 

Diesel houdt een oogje in het zeil

Diesel houdt een oogje in het zeil

 

Afgelopen zaterdag is het me voor het eerst gelukt om zelf m’n sokken aan te trekken! (Je moet niet vragen hoe en ik heb daarna een uur moeten liggen rusten, zo kapot was ik, maar het is toch maar gelukt.) Met de thuiszorg had ik afgesproken dat ik het een dagje alleen en helemaal zelf zou proberen.Zondag heb ik me maar weer braaf laten helpen. Toen had ik ook een minder goeie dag. Wel heb ik toen afgesproken dat ze van de thuiszorg aankomende week nog maar 3x komen helpen met douchen – op maandag, woensdag en vrijdag – en dat ik het verder zelf zou proberen. Dat wilde ik zelf graag. Als het niet gaat kan ik altijd bellen en komen ze toch een keer extra. Dus dat gaat vast helemaal goed komen.
En vandaag ging het al beter.springen3.gif

—o0o—

Last Saturday for the first time I myself put on my socks! (Don’t ask me how and afterwards I had to lay down and rest for an hour, I was that wasted, but I did it.) I had told homecare I wanted to try and help myself for this one day.On Sunday I let them help me again. I had a lesser day anyway. But I did ask them to only come in and help me shower 3 times this week – on Monday, Wednesday and Friday – and try to help myself the other days. If I can’t do it I can always call and they come an extra day. So it’s probably going to be fine.
And today it already went better. springen3.gif

4 responses to “Het is gelukt! / I did it!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fijn dat je zo goed geholpen wordt.🙂

  2. ha die Bea
    dat is toch wat men noemt vooruitgang , klasse meid
    en goed ook dat je zo goed geholpen wordt
    al in al zeg dus ook geniet de dag

  3. leuk dat het de goede kant op gaat bea
    fijn ook dat je zo goed geholpen wordt door de thuiszorg
    groetjes
    maria

  4. Te gek! Gaat zo voort! Ha. Bel weer us binnenkort!

Geef een reactie

