Vanmidag / This afternoon   5 comments

niet op de grote, maar wel een stil stukje heide

niet op de grote, maar wel een stil stukje heide

 

Diesel, kijk eens

Diesel, kijk eens

 

zo goed?

zo goed?

 

of is dit beter?

of is dit beter?

 

Vanmiddag heb ik tijdens onze wandeling (van 45 minuten!) een paar foto’s gemaakt. Van Diesel’s bad helaas niet. Dat was aan het eind van de wandeling en ik was te moe om met hem mee te lopen naar de vijver. Ben zelf dus rustig doorgelopen naar de auto en vlak daarvoor floot ik hem in. In zijn haast om weer bij me te komen haalde hij met gemak een wielrenner in zonder die ook maar een blik waardig te keuren.

—o0o—

This afternoon during our walk (of 45 minutes!) I took a few pictures. Not of Diesel’s bath unfortunately. That was at the end of the walk and I was too tired to follow him to the pond. So I calmly walked on to the car and just before I got to it I blew my whistle. In his haste to get to me he easily overtook a racing cyclist without as much as a look at him.

 

even uitblazen hoor

even uitblazen hoor

 

zo, ik zit

zo, ik zit

 

5 responses to “Vanmidag / This afternoon

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk en fijn dat je weer kunt wandelen.🙂

  2. mogge Bea
    mooie kiekjes van een blije Diesel
    die heeft jou vast wel wat gemist , toch
    en zo werk jij mooi je conditie weer bij , doe je goed
    geniet de dag

  3. Goed te zien dat je alweer met Diesel kunt wandelen, mooie foto’s heb je er van gemaakt, groetjes, Ann.

  4. Mooi hoor. En alweer 45 min. aan de wandel, lekker hè!

  5. Oh wat fijn om te lezen dat je weer aan de wandel bent. En zo te zien kan Diesel heel goed pauze houden op bankjes, wat een aanpassingsvermogen😉 Geniet ervan samen!

Geef een reactie

