Mijn helper / My helper   8 comments

 

IMAG0936

 
 

Deze  foto’s wil ik jullie toch niet onthouden. Een tijdje geleden had ik op een van onze boswandelingen een paraplu meegenomen vanwege de dreigende regen. Op de heenweg heb ik die gedragen, maar op de terugweg naar de auto vond Diesel dat te vermoeiend voor me en heeft hij hem gedragen. De lieverd.

—o0o—

I didn’t want to withhold these photo’s from you. Some time ago I took an umbrella with me on one of our walks in the wood, because it looked like it might rain. At first I carried it myself, but on our way back to the car Diesel found it to tiring for me, so he carried it for me.

 

IMAG0938

 

Posted 11 september 2013 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , , , ,

8 responses to “Mijn helper / My helper

Subscribe to comments with RSS.

  1. mogge Bea
    dat doet Diesel goed , zo ff het baasje helpen
    geniet de dag

  2. Hallo Bea ,
    Wat lief van Diesel!!!!!
    Jij hebt gewoon een super hond.
    Hoe gaat het nu met jou?
    Volgende week kom ik een keer bij jou op zieken bezoek laat mij even weten wanneer jou dit uitkomt.
    Liefs Hetty Rolleman.

  3. Ahhhhh te lief!!! Die Diesel zou je toch af en toe ook het liefste in een doosje willen doen?😉 Wat een schat!

  4. Lief van Diesel hoor Bea, altijd handig zo’n “hulphond” hè?

  5. Wat een lief gezicht Bea, die trouwe Diesel weet wel wat het vrouwtje nodig heeft!

  6. nou bea ik lees dat het al stukken beter met je gaat ,je wandelt er alweer flink oplos
    hopelijk blijft het zo de goede kant op gaan
    gr maria

    • Nou Maria, ik heb begrepen dat wandelen erg goed is voor mensen die aan een hernia geopereerd zijn. Bovendien vind ik het heerlijk. Ik knap er echt van op, zo lekker buiten. Wat voor weer het ook is. En voor mijn oogappel is het ook fijn.

  7. mogge Bea
    ik ben blij te vernemen dat het je nu echt beter gaat , wat zitten en veel wandelen zijn in mijn ogen een goede kombinatie , toch
    en wie weet kom je nog van die mooie eekhoorntjes tegen
    geniet de dag

Geef een reactie

