O jeetje, ik heb het weer gedaan / O dear, I did it again   4 comments

 

IMAG1029

 

Een jaar of vier geleden heb ik al eens geblogd over veranderingen in m’n woonkamer. En vorig jaar oktober nog eens, toen het schilderij van Diesel gebracht was. Heb een paar veranderingen die ik dit jaar weer gedaan heb overgeslagen. Nou ja, de jongens hebben het meeste voor me gedaan natuurlijk, omdat ik zelf met die verdraaide hernia tobde. Hierboven een foto die ik vanavond van één kant van de kamer heb gemaakt. Ben benieuwd of trouwe volgers weten welke.

—o0o—

Some four years ago I blogged a few times about restyling the living. I skipped a few changes I made this year. Well, the boys did it for the most part of course, because I was struggling with that blasted slipped disc. Above a picture I took this evening of one side of the room. I’m curious to know if loyal followers know which one.

 

Posted 20 september 2013 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with , ,

4 responses to “O jeetje, ik heb het weer gedaan / O dear, I did it again

Subscribe to comments with RSS.

  1. Grrrrrr, ik ben trouw…………. maarruh………. hing ie niet boven je schoorsteenmanteltje? Niet boven dat kastje in ieder geval. Haha………..♥ Zeker niet met die twee lampjes erbij…………

  2. Geen idee, denk aan de muur van de openslaande tuindeur😉
    Ziet er knus uit Bea en wat een bezit zo’n schilderij van Diesel door Alexandra gemaakt.

  3. Bea, Gerrie kan weleens gelijk hebben, volgens mij hing het schilderij van Diesel ook boven de schoorsteenmantel en ehhh ik ben ook trouw hoor😉

  4. Het ziet er wel gezellig uit. Maar verder weet ik het niet🙂
    Fijn weekend Bea

Geef een reactie

