Goed, maar niet helemaal. / Right, but not quite.   2 comments

 

Het was natuurlijk ook heel gemeen van me om zo’n donker fotootje te plaatsen gisteren. Inderdaad, het schilderij van Diesel hing boven de schouw. Ik had ook wel een hint gegeven waar dat te vinden zou zijn. Maar jullie hebben het niet compleet geraden Gerrie en Ann. Kijk hieronder maar eens.

—o0o—

It was of course rather mean of me to post such a dark picture yesterday. It’s true, the painting of Diesel used to hang above the mantelpiece. And I did hint at where that could be found. But more has been changed. See the pictures below.

 

 IMAG1030
IMAG1031

 

Posted 21 september 2013 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with , ,

2 responses to “Goed, maar niet helemaal. / Right, but not quite.

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    nu ik dacht dat ik toch ook regelmatig aan kwam hier ,maar heb het vorige blogje toch gemist
    maar ik had het ook niet geweten hoor , wat ik wel weet is dat Diesel daar een mooi plekje heeft
    fijne zonnige zondag

  2. Bea we zaten toch in de goede richting😉 Het prachtige schilderij heeft een heel mooi plekje! Nog een heel goede zondag, als de zon er nu ook even bij komt zou het wel prettig zijn.

Geef een reactie

