Hij zou vandaag 91 geworden zijn. / He would have been 91 today.   10 comments

 DCIM100MEDIA 

Posted 7 oktober 2013 by Cybermum Netherlands in In memoriam

Tagged with

10 responses to “Hij zou vandaag 91 geworden zijn. / He would have been 91 today.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Two nice friends!

  2. ja grote vriender
    wat denk je voelde Diesel het aan
    hor het ook is gegaan
    al ik je wens is een goede nachtrust

  3. Veel sterkte vandaag Bea.

  4. Dat was dan vandaag een dag van slikken en herinneringen ophalen Bea, toch een heel goede nachtrust gewenst ♥

  5. ♥♥♥, denk aan je! Skeet!

  6. Hallo Bea mooie foto

  7. Zo’n dierbare foto …….. sterkte Bea

  8. ha die Bea
    ja ik had een fijne dag en maakte een mooie wandeling , morgen regen zo men zegt dus dan maar het Huishaten doen
    slaap wel , ik hoop voor je

  9. Doet me terugdenken aan acht april dit jaar, mijn vader zou dan 100 geworden zijn. Om dat te gedenken zijn we met broer, zussen en aangetrouwden samen gaan eten en hebben er een fijne avond van gemaakt. Goed gelachen, lekker gegeten, zoals onze vader het zou gewild hebben moest hij er hebben kunnen bij zijn..

Geef een reactie

