Weer of geen weer / Whatever the weather   10 comments

IMAG1168

Geïnspireerd door het thema voor de foto van de maand oktober op het Drentenforum en om te laten zien dat wij ècht elke dag gaan wandelen, weer of geen weer, hier een paar foto’s die ik met mijn mobieltje in de regen gemaakt heb..

—o0o—

Inspired by the theme for the photo of the month October on the Drentforum and to show you that we really go for walks every day, here some pics I took with my cellphone in the rain.

IMAG1165   IMAG1166

IMAG1177

IMAG1178

10 responses to “Weer of geen weer / Whatever the weather

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    dat doe je goed , Diesel geniet er van
    en dan geniet jij van hem , en ach het meeste valt er naast
    ik net thuis van het werk , zal zo afsluiten
    wens je een goede nacht

  2. Moedig om er ook met slecht weer op uit te gaan hoor Bea, hoewel ik vind dat Diesel toch wel een beetje droevig zit te kijken….hahahaha.

  3. Mooie foto’s gemaakt en dat nog wel met een mobieltje, met de mijne kan je een SMS’je versturen en bellen😉 Met echt slecht weer ga ik er niet op uit en dapper van je dat jij dat wel doet, Diesel geniet er in ieder geval van maar Mandy moet niets van regen hebben, modderplassen natuurlijk wel. Dit blog staat er drie keer op Bea dus ik neem er maar eentje, groetjes, Ann.

  4. bovenste foto weet me te inspireren. Ik hou niet zo van het vogelperspectief tenzij het object in je camera kijkt ……… en dat doet ie

  5. ha die Bea
    jij bent al in dromen land en ik weer net thuis , drink een pintje en leeg de mailbox en zal dan ook slapen hoor
    ik doe dit nu sinds mei ’81 dus weet al bijna niet anders
    wens je een goede nachtrust

  6. Hey Bea,
    wat een propere Drent is die Diesel van jou, met die vier boeven van ons was het een gans ander schouwspel geweest. Eerst drinken van de plas, dan gaan liggen en als het goed is blijft juist hun rug netjes proper. Mag ik die van ons (één voor één wel te verstaan) eens sturen zodat Diesel hen kan tonen dat het netjes ook kan ?

    • Op deze foto’s lijkt dat wel zo ja, maar hij kan er ook wat van hoor. Maar stuur gerust die van jullie één voor één. Gezellig. Alleen met de dames opgepast. Diesel is een rasechte Don Juan. animaatjes-zoenen-49710Voor je het weet krijg je meer hondjes terug dan je gestuurd hebt. lachen-in-vuistje

  7. Haha, leipe Diesel lacht op foto nr. één, gaaf!

Geef een reactie

