Rob Keij overleden / Rob Keij passed away   4 comments

 

Gisteravond kreeg ik bericht dat Rob Keij, de fokker van mijn Diesel en menig andere prachthond, vrijdag de strijd tegen kanker verloren heeft.
Mijn gedachten gaan uit naar zijn vrouw en overige familie.

—o0o—

Last night I got the message that Rob Keij the breeder of my Diesel and many another good dog, lost the battle against cancer last Friday. My thoughts go out to his wife and other family

 

4 responses to “Rob Keij overleden / Rob Keij passed away

Subscribe to comments with RSS.

  1. Voor jou toch weer even slikken Bea, sterkte!

  2. sterkte met dit verlies Bea

  3. Ik moest ook even slikken toen ik het hoorde. Ook wij zijn via Rob helemaal Drentengek geworden. Onze eerste echte Drent was door hem gefokt, Sophie the Gloucester.
    Een gemis voor de Drentenwereld.

  4. Deze kan ik niet liken……… sterkte Mum! ♥

Geef een reactie

