Zondagochtend wandeling / Sundaymorning walk   10 comments

 

Er staat weer een stormachtige wind en aangezien hier bijna nergens een plek te vinden waar geen bomen staan, hebben Diesel en ik vanochtend voornamelijk over de heide gebanjerd. Bovenaan de heide is ook een plek waar je de auto kunt parkeren zonder het risico van omvallende bomen of afbrekende takken. De zon scheen heerlijk, maar het lopen onder langs de heide en weer terug naar de parkeerplaats bovenaan heeft mij behoorlijk uitgeput. Klimmen en dalen gaat me nog niet erg goed af.  Diesel en ik zijn beide met een prachtige coupe windhoos thuisgekomen. Ik was behoorlijk uitgeput, maar heb nog n`t koffie kunnen zetten voor mijzelf en Diesel nog zijn zondagochtend ontbijtje, mèt eitje, kunnen serveren. Daarna hebben wij ons moe, maar voldaan, languit resp. òp en vóór de bank gevleid.

Diesel kan en mag er niet meer op, want ik heb een nieuwe aangeschaft. De oude was te laag en te diep en is op zijn verzoek naar zoon S. verhuisd.  Ja, ik heb eens even flink in de bus geblazen, want de ouwe salontafel paste niet bij de nieuwe bank, dus heb ik daar ook maar een nieuwe voor in de plaats aangeschaft. Ik zal proberen hieronder een foto te plaatsen

—o0o—

There is a stormy wind again and since there’s almost nowhere to be found without trees here,  this morning Diesel and I have mainly stayed on the Heath. A bit higher up there is also a place where you can park the car without the risk of falling trees or breaking branches. The sun was shining wonderfully, but the walk  along the bottom of the Heath and back to the parking lot at the top left me pretty exhausted. I still can’t ascend and descend very well.  Diesel and I both came home with a beautiful coupe tornado. I was pretty exhausted, but still managed to make coffee for myself and serve Diesel his Sunday morning breakfast, with an egg. Then, but satisfied, we stretched out resp. up and in front of the couch.

Diesel can and is  no longer allowed to lie on it, because I have purchased a new one. The old one was too low and too deep and was, at his request, moved to son S.’.  Yes, I spent a fair bit of money, because the old coffee table did not fit in with the new couch, so I have also purchased a new coffeetable. I’ll try and post a photo of it below.

 
 

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

10 responses to “Zondagochtend wandeling / Sundaymorning walk

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is al geweldig dat je weer zo’n stuk kan lopen Bea, thuis heerlijk op de bank met je hondenkind en langzamerhand zal het dan wel weer helemaal goed komen. Met de jaren wordt het allemaal wat minder moet je maar denken, ik kan ook geen erg lange wandeling maken maar van een korter eindje ben ik dan ook wel moe maar erg tevreden, fijne zondag!

  2. Hahahahaha…..prachtig die ” coupe windhoos” Bea! Met dit weer is het inderdaad verstandig, om maar uit de buurt van bomen te blijven hoor. We willen er zelf niet aan, maar de jaartjes gaan toch echt wel tellen.

  3. Gezellige kamer!

  4. Fijn dat je lekker gewandeld hebt, en vervolgens thuis lekker kunt bijkomen op je prachtige nieuwe bank! Erg mooi, je meubels!

  5. Heerlijk zo samen banjeren over de heide. Zo heb jij je portie frisse lucht wel gehad. En wat is er dan heerlijker dan neervleien op de nieuwe bank.
    Je moet jezelf van tijd tot tijd verwennen met iets nieuws en/of leuks.

    Jetskefotografie
  6. Moe maar voldaan ……. gereed voor een lazy sunday afternoon🙂

  7. ha die Bea
    goed te vernemen dat het steeds wat beter gaat
    merkt Diesel dat ook , heb je een goed trainings maatje aan
    mzl

  8. Dat ziet er gezellig uit Bea. Ligt ie lekker? Je nieuwe bank?
    Ik zal je ff mailen over de muziek.

    • Thnx hon.
      En ja, hij ligt lekker. 🙂
      Inmiddels heeft Diesel dat ook uitgevonden. Ik ging boven even een wasje ophangen en toen is de stinkerd gauw op de bank gaan liggen. Maar hij weet heel goed dat het niet mag, want hij hoorde me nog niet op de trap of hij sprong er gauw van af. Als zoenoffer legde hij z’n muis op de bank!

Geef een reactie

