Alsof hij nog niet genoeg heeft / As if he didn’t have enough   1 comment

kadootje bij bestelling medpets

kadootje bij bestelling medpets / present with delivery order from medpets

 

Afgelopen zaterdag moest ik even naar het postagentschap. Dat zit hier achterin een boekhandel genaamd de Readshop. Loop ik terug naar voren naar de kassa om mijn exemplaar van de Country Living voor december gelijk mee te nemen, kom ik daar iets tegen wat wel het laatste is dat je in een boekwinkel verwacht. Ik kon mij natuurlijk weer niet beheersen en heb er maar eentje meegenomen voor Diesel.
Nu heeft hij er twee. Een kleine van medpets (hierboven) en een grote van de readshop. Hieronder.

—o0o—

Last Saturday I had to go to the postoffice. In our town it is in teh back of a bookshop called the Readshop.So I walk back to the cashregister at the front to pick up my copy of the December issue of Country Living Magazine when I see just about the last thing you’d expect to find in a bookshop. And of course I couldn’t control myself and got one for Diesel. Now he has two. A small one from medpets (above)and a big one from the Readshop (below).

gelijk onafscheidelijk / immediately inseparable

gelijk onafscheidelijk / immediately inseparable

 

Posted 12 november 2013 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with , , , , ,

One response to “Alsof hij nog niet genoeg heeft / As if he didn’t have enough

Subscribe to comments with RSS.

  1. dat zijn toch leuke speeltjes voor Diesel
    en is hij blij dan ben jij blij
    geniet de dag

Geef een reactie

