Dit bedoelde ik nou / This is what I meant   14 comments

 

IMAG1262

 

Dit zijn foto’s van het soort takken dat ik bedoelde in mijn bericht van 20 november jl. waar Lola mee sleept en me af en toe bijna onderuit haalt.

—o0o—

These are pictures of the sort of branches that I meant in my post of last Nov. 20 that Lola walks around with and sometimes almost makes me fall.

 

IMAG1263

 

14 responses to “Dit bedoelde ik nou / This is what I meant

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk om te zien Bea.🙂

  2. mogge Bea
    ja een bekend verschijnsel ook hier achter op de hei
    en dan is het zeker oppassen dat ze je niet onderuithalen🙂
    geniet de dag

  3. So schön und die liebe Hund dabei liebe Grüße von mir und einen schönen Tag Grüße und Freundschaft Gislinde

  4. Een prachtig gezicht Bea, de tak beslaat het hele pad….

  5. hahha, geweldig! die tak dragen is al een prestatie op zich😉

  6. nou dat is geen klein takje
    de tak is groter dan de hond ,maar wel leuk om te zien
    groetjes
    maria

  7. Typisch macho gedrag van deze hondjes🙂

  8. Danke für den lieben Besuch wünsche einen schönen Tag liebe Grüße von mir Gislinde

  9. Met zo ’n hond in huis loont het van je een houtkachel aan te schaffen !

  10. Lola heeft wel een sterkte kaak en nek. Tsjonge jonge.
    Het is meer van: “Tak waar ga je met de hond naartoe”.

  11. Hé skeetsje Van harte met je verjaardag!♥♥♥ Heb een héle fijne dag!

  12. Hallo Bea,
    Ik kom je even van harte feliciteren met je verjaardag, en wens je een hele fijne dag.
    Groetjes,
    Edward.

  13. Ik zag felicitaties, wist niet dat je jarig was, maar alsnog hartelijk gefeliciteerd van mij en Izzy/Lola.
    Vind de foto’s van Lolaatje met de grote tak erg mooi.

  14. Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties via whatsapp, blog, mail en telefoon!
    animaatjes-zoenen-49710

Geef een reactie

