Diesel en Moses, een Cane Corso / Diesel with Moses, a Cane Corso   8 comments

Foto’s door Diliana / Pictures by Diliana.

001 002 003 004 005 006

Posted 8 december 2013 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , ,

8 responses to “Diesel en Moses, een Cane Corso / Diesel with Moses, a Cane Corso

Subscribe to comments with RSS.

  1. De eerste foto ziet er heftig uit hoor Bea, foto 2 en 3 vind ik heel fraai.

  2. mooie foto,s bea
    groetjes
    maria

  3. Cute🙂

  4. die twee hebben zich heerlijk vermaakt
    en jij ook samen met je camera , mooi foto’s

  5. De foto’s zijn gemaakt door Diliana van de uitlaatservice.

  6. Een mooie serie foto’s Bea, nu ben ik wel wat bevooroordeeld bezig maar Diesel vind ik het mooist😉

  7. Wie schön die sind ja süss,.wünsche einen wunderschön Wochenstart und eine gute Woche liebe Grüße von mir Gislinde

  8. inderdaad Bea , een pps vol met mooie beelden
    ik geniet en van rust en van wat mooie wandelingen , tijdens dit weekje vrij
    nog een fijne avond gewenst

Geef een reactie

