Ben aan het oefenen / Am practising   6 comments

 mijn kerstkaart 02 

Posted 13 december 2013 by Cybermum Netherlands in Feestdagen

Tagged with , , ,

6 responses to “Ben aan het oefenen / Am practising

Subscribe to comments with RSS.

  1. niet slecht Bea
    maar ik vind dat Diesel wel wat meer ruimte verdiend heeft

  2. Wünsche einen schönen besinnlichen dritten Advent liebe Grüße von mit Gislinde

  3. Ook voor jou fijne feestdagen en voorspoedig nieuwjaar

  4. ha die Bea
    kerst zegt mij niets , werk ook gewoon hoor
    en ik denk ook al aan het mooie voorjaar , zo’n 22 graden en windkracht 2 ten alle tijden in de rug
    dus je danst nog niet , maar het gaat wel al beter , ach laat dat dansen maar aan Diesel overr
    fijn weekend

  5. Deze wens is erg leuk geworden.Ik heb jaren zelf altijd kaarten gemaakt. Maar de fut is er uit, En het kost een vermogen om ze te versturen. Kan ik het beter aan een goed doel schenken. Voor jou ook fijne dagen met je dierbare. En geef Diesel een knuffel van mij.Fijn weekend

  6. Oefening geslaagd Bea, ik vind het heel erg mooi zo, je kunt nog wat knutselen met de letters maar dit is echt mooi zo!

Geef een reactie

