Leuke kerstkaart / Nice Christmas card   6 comments

 

van Diliana_0001

 

 

Van Diliana, van Maddies Hondenuitlaatservice kreeg ik bovenstaande kerstkaart. Je begrijpt vast wel dat ik dit de leukste vind die ik tot nu toe gekregen heb.
En die hieronder had ze als promotiemateriaal gebruikt en ze dacht dat ze die net zo goed aan de eigenaar – in dit geval aan mij – kon geven.

—o0o—

From Diliana, of Maddies Dogwalking Service I got the Christmas card you see above. Undoubtedly you’ll understand that for me this is by far the nicest I’ve received so far.
And for good measure she also gave me the one below. She had used it as promotional material and thought she might as well give it to the owner – me in this case.

 
 

van Diliana_0002

 

6 responses to “Leuke kerstkaart / Nice Christmas card

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    ja die foto’s mogen er zijn, ook als kaart
    wens je een fijn weekend

  2. Die bovenste foto is wel erg leuk Bea. En..bedankt voor de Amerikaanse prachtkaart. :–) jij ook fijne dagen.

  3. Dit is zeker een prachtige kerstkaart Bea, ik kan mij voorstellen dat je er erg blij mee bent.

  4. Ik verstuur al een paar jaar geen kaarten meer ………. en tot mijn stomme verbazing krijg ik ze ook bijna niet meer🙂 🙂 🙂

    Maar ik vindt het wel mooi om op je kaart te zien wie er voor jou op nummer één staat

  5. Wat een geweldig leuke kaart Bea, Diesel is natuurlijk ook een prachtig model en nog erg lief ook! Zo’n kaart is om altijd te bewaren maar Jacquie Lawson e-cards zijn toch ook heel erg mooi en zo echt Engels😉

Geef een reactie

