Weekendvermaak / Weekend fun   5 comments

Dat je niet ver van huis hoeft om je uitstekend te kunnen vermaken moge blijken uit een paar van de foto’s die ik het afgelopen weekend heb gemaakt tijdens mijn uitjes met Diesel.

—o0o—

That it is not necessary to go far from home to have a good time may be clear from a few of the pictures I took last weekend during my wanderings with Diesel.

 
 IMAG1356 IMAG1359 IMAG1355 IMAG1361 IMAG1377 IMAG1394 IMAG1397 IMAG1388

Ik ben bang dat ik me even heb laten meeslepen. Maar ik heb er zoveel. En het is zo moeilijk om te kiezen. Ik heb er nog wat meer in dit album gezet.

—o0o—

I’m afraid I’ve got carried away a bit. But I got so many. And it’s difficult to choose.  I’ve put some more in this album.

Posted 8 januari 2014 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , ,

5 responses to “Weekendvermaak / Weekend fun

Subscribe to comments with RSS.

  1. pracht fototjes van een pracht hond

  2. ha die Bea
    ja ik mag graag wandelen en heb er ook geen moeite mee , en het houd deze jongeman😉 wat fit ook
    wens jou en Diesel ook een fijne wandeling
    geniet de dag

  3. Diesel vermaakt zich in elk geval wel dicht bij huis Bea, leuk deze foto’s hoor.

  4. Wat een leuke serie foto’s van Diesel, echt alles is interessant en hij vermaakt zich prima dus jij ook!

  5. Ik ga helemaal mee met jou motto. Ik heb een hekel aan lange autoritten en als het even kan zoek ik de uitdaging dicht bij huis🙂

Geef een reactie

