Waar zijn ze? / Where are they?   5 comments

 

Gister achter in de middag was ik ineens mijn voetjes kwijt. Zie jij ze?
Toen ik even later nòg eens keek vond ik ze terug.

—o0o—

Yesterday late in the afternoon I suddenly seemed to have lost my feet. Do you see them?
When I looked again a bit later I found them.

 
 IMAG1401 IMAG1402 

Posted 9 januari 2014 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , , , ,

5 responses to “Waar zijn ze? / Where are they?

Subscribe to comments with RSS.

  1. een goede en lieve voeten warmer

  2. Zo houd je wel lekkere warme voeten Bea, zeker als het straks winter wordt!

  3. zowel hart als voetverwarmend Bea🙂

  4. Lekker bankhangen met een voetenwarmer, heerlijk Bea!

  5. Danke dir lieb für deinen Besuch,der Hund ist so süss,liebe Grüße und ein gutes Wochenende.Gruß Gislinde

Geef een reactie

