Voor alles is een eerste keer / There’s a first time for everything   8 comments

Vanmiddag kwam Diesel mij tijdens onze wandeling een ziekgeschoten konijn brengen.
Natuurlijk moest ik het wel uit zijn lijden verlossen. Ik heb dus voor de eerste keer een konijn de nek gebroken. In een geval als dit de snelste en meest humane manier om het te doden.

—o0o—

This afternoon during our walk Diesel brought me a  rabbit that had been shot, but not killed.
Of course I had to put it out of its misery.
So for the first time I have broken a rabbit’s neck.  In a case like this the quickest and most humane way of killing it.

IMAG1413

8 responses to “Voor alles is een eerste keer / There’s a first time for everything

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha dir Bea
    dank je voor de felicitaties , en wanneer ik precies het praktijk gedeelte moet doen , geen idee , maar dat is voor ons praktijk mensen een makkie
    geen makkie is voor de 1ste keer een dier uit zijn lijden helpen door het de nek om te draaien
    dus de jager heeft zijn werk slecht gedaan , door het aangeschoten wild aan zijn lot over te laten , jammer dat er geen naam en adres bij staat dan , kan zijn vergunning worden ingenomen
    wens je een fijn weekend

  2. Bah wat een naar klusje op een honden wandeling. Ben het met Karel eens slechte jager .
    Fijn weekend. Anna

  3. Mooi die terneergeslagen blik van je viervoeter ….. alsof hij er zich schuldig over voelt🙂

  4. Arm konijntje en Diesel vindt het ook heel erg zielig, kan je aan hem zien Bea!

  5. Natuurlijk het je het juiste gedaan Bea, maar het lijkt mij toch niet prettig om te doen hoor. Diesel is ook een beetje aangeslagen geloof ik.

  6. Oe ieuw, wat sneu en wat naar….. ik doe het je niet na….. Diesel vindt het geloof ik ook erg sneu zo aan zijn snoet te zien……

  7. Das arme Kaninchen wieleicht war es noch zu retten.Wünsche einen schönen Tag.Liebe Grüße Gislinde

    • Wir waren (mitten) im Wald und nicht in Lala-land. Glaube mir, das Tier war absolut nicht zu retten Gislinde. Und es ist nicht meine Lieblingsbeschäftigung Kaninchen den Genick zu brechen. Ich habe es einen Dienst erwiesen dadurch dass ich gesorgt habe dass es sofort und schmerzlos starb anstatt das Sterben unnötig lange herauszögern zu lassen.

Geef een reactie

