Afgelopen week / The past week   6 comments

 

In de afgelopen week is er niet bijster veel gebeurd. Maandagmiddag kwam Diesel mij weer een konijn brengen. Ditmaal een dood.
Maandagavond ben ik naar een belangrijke extra ALV (algemene ledenvergadering) van de Ned.Ver.De Drentsche Patrijs geweest. In Woudenberg. Heb het helaas niet de hele avond zonder hulp van een pijnstiller kunnen redden. Het was nog een veel te lange zit. 1 Uur heen, 3 uur daar, (weliswaar met een korte pauze, maar tòch) en weer 1 uur terug. Iets na 23.30 u was ik weer thuis en om 00.00 u lag ik in bed. Echter, om 04.00u sliep ik nòg niet. Het was alles bij elkaar toch wel wat veel van het goede, maar het was de moeite waard. Het gewenste resultaat is behaald. Zoals gezegd was er de rest van de week – afgezien van wat privé-aangelegenheden – niet veel bijzonders.

—o0o—

This past week nothing much happened. Monday afternoon Diesel brought me a rabbit again. This one was dead.
Monday evening I went to an important extra Meeting of the Dutch Association De Drentsche Patrijs. In Woudenberg. Unfortunately I wasn’t able to manage without a painkiller. I had to sit far too long. 1 Hour’s drive to get there, 3 hours there, (albeit with a short break) and 1 hour’s drive home. I got back at 23.30 h and at 00.00 u I was in bed. But at 04.00u I still didn’t sleep. All in all it was a bit much, but it was worth it. We got the desired result. As I said, apart from some private matters, the rest of the week was nothing special.

 

6 responses to “Afgelopen week / The past week

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ook al was het voor jou zwaar je hebt het gedaan en was tevreden over de vergadering, het duurt lang maar wordt toch iedere keer een ietsje beter. Een cadeau heb je dus al gehad van Diesel😉 Ook hier is niets bijzonders gebeurt, het enige uitje was een ziekenhuis bezoek en daar word ik dan weer niet zo vrolijk van, zelf donderdag naar het ziekenhuis er zijn leukere dingen Bea.

    • Ach weet je Ann, vroeger, lang vóór die hernia en operatie, had ik er ook al moeite mee om lang te zitten en dan zeker in zo’n overvolle zaal. ( Er waren 243 stemgerechtigde leden aanwezig.) Je moet maar zo denken: ik heb gewoon geen zitvlees.😉
      En nee zo’n ziekenhuisbezoek lijkt mij ook niks.

  2. Een vergadering van 3 uur is ook wel een lange zit hoor Bea. Niet leuk als je enige uitje een ziekenhuis bezoek is, misschien gebeurt er deze week toch iets leuks.

  3. Henk heeft een broertje dood aan vergaderen …. heb er minstens een liter koffie bij nodig om wakker te blijven maart da’s weer een ander verhaal🙂

  4. ik wilde hier eergister op reageren , bleek het er niet te zijn😉
    dus je hebt nog pijn , na een lange zit , ik zou zeggen daar weet Diesel wel wat op
    wat ik bedoel te zeggen , neem je zelf in 8
    ook ik sluit zo af en wens je een goede nacht

  5. Einen schönen Tag wünsche ich, oh ja das kenne ich auch wo viele Menschen sind da bekomme ich Angst ist schlimm oder geschlossene Räume.Wünsche dir eine glückliche schöne Woche liebe Grüße Gislinde

Geef een reactie

