Vandaag in mijn tuintje, geloof het of niet. / Today in my garden, believe it or not.   10 comments

 IMAG1419 IMAG1421 IMAG1426 IMAG1425 IMAG1424 IMAG1423 IMAG1428 IMAG1429 IMAG1432

Posted 22 januari 2014 by Cybermum Netherlands in tuinieren

Tagged with , , , , ,

10 responses to “Vandaag in mijn tuintje, geloof het of niet. / Today in my garden, believe it or not.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is echt bijna niet te geloven Bea, ik kan mij niet herinneren, dit eerder zo vroeg in het jaar te hebben meegemaakt.

  2. ik geloof het

  3. ziet er mooi uit dat tuitje van jou
    beter dan mij balkonnetje

  4. Spring!🙂

  5. Ik geloof het helemaal Bea. Je vegetatie is een beetje te optimistisch. Behalve de klokjes natuurlijk, die horen het nu te doen

  6. Mooi hoor! Een feest om naar te kijken Bea

  7. Heerlijk, haha! Lente!😉 Lerato heeft de hele middag buiten gespeeld, zo lekker. De winter mag in slaap blijven hoor…. die slaan we over dit jaar🙂

  8. Schöne Blumenbilder,wünsche dir einen schönen Donnerstag.Lieber Gruß Gislinde

  9. Prachtig om te zien Bea en hier bloeien de anemoontjes en de bloembollen staan al zo’n 10 cm boven de grond, maar nu wordt het echt kouder dus arme bloempjes!

  10. Einen schönen Sonntag. Gruß, Wolfgang

Geef een reactie

