Vragenlijst zorg / Care questionnaire   5 comments

 

Van mijn zorgverzekering kreeg ik (schriftelijk) het verzoek om een vragenlijst over de zorg bij rughernia in te vullen. Zij voeren samen met andere zorgverzekeraars een onderzoek uit naar de ervaringen van patiënten met rughernia. Het was anoniem en een kwestie van “mag wel, hoeft niet”, maar als ik kan bijdragen aan een evt. verbetering van de afspraken van verzekeringen met zorgaanbieders ben ik daartoe natuurlijk graag bereid. Dus heb ik die lijst zojuist ingevuld.

—o0o—

My health insurance company asked me (in writing) to fill out a questionnaire about the care that was provided concerning my slipped disc. Together with other health insurers they do research concerning the experiences of patients with a slipped disk. It was anonymus and a matter of “may, not have to”, but if I can contribute to a possible improvement of the agreements insurance companies have with healthcare providers, I’m happy to oblige of course . So just now I filled out that questionnaire.

 

5 responses to “Vragenlijst zorg / Care questionnaire

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is uiteindelijk maar een kleine moeite toch? Hopelijk doen ze er iets zinvols mee.

  2. hopelijk ja komt er veel goeds achter weg

  3. Het is niet veel moeite, maar of er echt wat mee gedaan wordt is een tweede, de zorg in Nederland holt achteruit en daarom twijfel ik aan het nut van dit soort onderzoekjes.

  4. Normaliter verdwijnen dit soort vragenlijsten bij mij meteen in de prullenbak. slechte ervaringen mee😦

  5. mogge Bea
    nee ik ben er nog niet hoor , reis er later op de ochtend naar toe
    en ga er zeker van genieten
    bedankt en geniet de dag

Geef een reactie

