Stukje huisvlijt / A bit of craft   8 comments

 

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA 
 

Het regende pijpestelen, dus ik ging uit verveling maar eens een kast opruimen. Daar vond ik dit stukje huisvlijt, dat ik indertijd van een oud leren jasje en een goedkoop lapje kunstbont heb gemaakt.

—o0o—

It rained cats and dogs, so out of sheer boredom, I went and cleaned out a closet. And there I found this bit of craft. At the time I made it out of an old leather jacket and a piece of cheap fake fur.

 
 KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Posted 7 februari 2014 by Cybermum Netherlands in arts and crafts, Hobby

Tagged with , ,

8 responses to “Stukje huisvlijt / A bit of craft

Subscribe to comments with RSS.

  1. nou bea het ziet er wel lekker warm uit ,is wel lekker met dit weer
    groetjes maria

  2. Lekker warm voor een frisse wandeling met Diesel.
    Fijne dag groetjes Anna

  3. Dit is echt weer, om wat achterstallige klusjes te doe Bea, zo vind je soms spullen waarvan je vergeten was dat je het had. Het komt misschien nog weleens van pas hoor.

  4. Mooi gemaakt Bea, leuk dat je het weer terug vond je kunt het nu best wel gebruiken en het lijkt me ook lekker warm, een heel fijn weekend!

  5. Ik vraag me altijd af hoe functioneel dit soort kledingstukken zijn🙂
    Je lijf blijft warm maar het zijn die twee uitsteeksels die aan je bovenlijf hangen die vooral gevoelig zijn voor oprukkende kou en die niet beschermd zijn

  6. Wat een knap jasje Bea !! Dat zou ik ook wel willen.

  7. ahh wat cool!!!! en lekker warm! Leuk🙂

  8. Wünsche eine gute neue Woche.Liebe Grüße Gislinde

Geef een reactie

