Weer naar het ziekenhuis / To the hospital again   3 comments

 

Nadat ik 6 december op verwijzing van mijn eigen tandarts voor een consult en het maken van een “rondom”-röntgenfoto bij de kaakchirurg in Almelo was geweest, moest ik afgelopen woensdagmiddag voor de verandering maar weer eens naar het ziekenhuis in Enschede. Ditmaal voor een dubbel-consult met zowel de betreffende kaakchirurg als een tandarts en aansluitend een poliklinische kaakoperatie. Dus ik kon daarna weer naar huis. Ik had bericht gekregen dat ik beter niet alleen kon gaan en gelukkig was Hermien bereid om mij heen en terug te rijden en ter plekke te wachten tot ik klaar was. De skeet.
Saillant detail: Het eerste wat de kaakchirurg tegen mij zei was “hoe komt u hier terecht?” Ik zie dat u in 2006 bij mij in Almelo geweest bent. De mond viel mij nog net niet open, dat begrijp je. Wat blijkt? Hadden ze vanuit Almelo de gegevens (weer) niet doorgestuurd naar Enschede! Nou vraag ik je! Nog een geluk dat ik zelf de röntgenfoto uit Almelo had meegenomen.

—o0o—

This past Wednesday-afternoon I went to the hospital in Enschede again. This time for dental surgery in policlinic. I was told not to come alone and fortunately my friend Hermien was willing to drive me to and from the hospital and wait there till I was finished. The dear.

3 responses to “Weer naar het ziekenhuis / To the hospital again

Subscribe to comments with RSS.

  1. Danke dir wünsche dir auch einen schönen Valentinsag und ein gutes Wochenende.Liebe Grüße Gislinde

  2. hi Bea
    dus een drukke dag in het ziekenhuis met gelukkig de goede zaken mee
    er gaat soms nog steeds wat mis
    hopelijk alles goed gegaan
    dan wens ik je alvast een fijn weekend

  3. Dat zijn echt geen leuke uitstapjes Bea, hopelijk viel het allemaal mee.

Geef een reactie

