Zie ik er niet prachtig uit / Aren’t I looking a treat   11 comments

 IMAG1484

11 responses to “Zie ik er niet prachtig uit / Aren’t I looking a treat

Subscribe to comments with RSS.

  1. om door een ringetje te halen
    beterschap en geniet de dag

  2. Dat ziet er niet goed uit hoor Bea, ik wens je van harte beterschap.

  3. Ach Bea, dat ziet er echt erg uit, hoe ben je daar nu aangekomen? Veel sterkte en beterschap, liefs, Ann.

  4. Slachtoffer van roofoverval ?😦

  5. dank je Bea
    net thuis van het werk en zo het bed in
    wens ik ook jou ondanks misschien wat pijn een goede nachtrust

  6. Ik kwam hier weer eens kijken omdat je zo’n leuk bericht had achtergelaten bij het musje, maar nu schrik ik hier wel van…jemig dat ziet er beroerd uit. Ik hoop dat je er snel weer “normaal” uit ziet. Veel beterschap gewenst….groet, Agnès

  7. Ich wünsche dir auch trotz alle einen guten Sonntag ist alles nicht so leicht.Lieber Gruß von mir Gislinde

  8. Is het ondertussen al wat normale kleur geworden, bij ons in de familie vragen ze bij zo’n “verwonding” of je met een 30 ton truck gevochten hebt ?

    • Ja hoor, de kleur is gelukkig weer “normaal”, maar voor de hechtingen er uit zijn kan nog wel een paar weken duren. Het eet dus nog wel een poosje wat lastig. Eet wel weer gewoon vast voedsel, maar kauwen moet zoveel mogelijk links.

Geef een reactie

