Hieperdepiep … / Hip Hip …   7 comments

 

HOERAAAAA! Vandaag is mijn Diesel jarig. Vijf jaar alweer. Wat vliegt de tijd. Ik herinner me de eerste dag hier thuis als was het gisteren.

—o0o—

HURRAH! Today is my Diesel’s birthday. Five years old already. How time flies. I remember the first day here at home as if it were yesterday.

 

Posted 28 februari 2014 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , , ,

7 responses to “Hieperdepiep … / Hip Hip …

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gefeliciteerd hoor Bea, de tijd vliegt zeker. Leuk om de foto’s van Diesel als puppy te zien.

  2. van harte Diesel en jij ook natuurlijk Bea
    ben ook ff terug in de tijd wezen kijken , wat een lieverd

  3. Van harte gefeliciteerd namens Mandy en mij, ook alweer 5 jaar, waar blijft de tijd! Mandy wordt 31 maart 5 dus het scheelt weinig, geeft Diesel maar een big hug!

  4. Gefeliciteerd met Diesel groetjes Hetty

  5. Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum Bea …….. op naar de 12/5 jaar

  6. Er is er één jarig, hoera hoera! Dat is die lieve, knappe, slimme Diesel! Poot en knuffel voor je verjaardag Diesel!
    xxx Gefeliciteerd!

  7. Geef hem van mij een dikke knuffel en een goed been om op te kauwen !!
    ;o)

Geef een reactie

