Iets nieuws / Something new   4 comments

 

Ja, ik vond het tijd worden voor iets nieuws. Lekker voor mijzelf. Dus vanochtend heb ik, samen met een goede kennis aan een proefles Tai-Chi meegedaan. Het is ons dermate goed bevallen, dat we hebben besloten ermee door te gaan. Elke maandagochtend ongeveer een uur. En we rijden om de beurt. Toen ik thuis kwam had ik nog tijd voor een lekkere boterham en daarna ben ik meteen doorgegaan naar het bos om daar lekker een uur te wandelen met mijn Diesel. Ook de dames H. en H. wandelden mee met Izzy, Lola en Joep. Diesel ligt nu in de bench om op te drogen, want meneer moest natuurlijk nodig weer zwemmen en als hij dan naar me toe komt over die rulle bosgrond zit hij onder de modder. Straks haal ik hem er uit en is hij weer mooi schoon en droog.

—o0o—

Yes, I thought it was time for something new. For myself. So, this morning myself and a good acquaintance of mine went and had a trial lesson Tai-Chi. We liked it so much that we decided to keep doing it. Every Monday-morning for about an hour. And we’ll take turns driving. When I got home I had time for a nice sandwich and then I went to the woods with my Diesel for a nice hour’s walk. The ladies H. and H. and Izzy, Lola and Joep walked with us. Diesel is now in the kennel to get dry, because he just had to go for a swim of course and when he came back to me over the forest floor he was covered in mud. Later on I’ll let him out and he’ll be nicely clean and dry again.

 

4 responses to “Iets nieuws / Something new

Subscribe to comments with RSS.

  1. dus een ontspannende inspannende bezigheid , nu samen met het wandelen wat jullie doen werk je zo mooi aan je uithouding vermorgen
    Diesel dus weer ff lekker zwemmen en onder de modder hihi
    zal ook wel weer goed komen

  2. Tai-Chi is vast een weldaad voor de stroeve beentjes Bea maar vooral leuk om met anderen een activiteit te delen

  3. Je bent goed bezig hoor Bea, en laat Diesel maar lekker zwemmen.

  4. Gezond voor je en gezellig Bea, en tsja als je een Diesel hebt blijf je nooit helemaal schoon😉

Geef een reactie

