Goeie ellebogen deel 2 / Good elbows part 2   8 comments

 

Herinner je je mijn post van 11 maart jl.? Twee weken later kreeg ik de rekening en na betaling vorige week kreeg ik vandaag het officiële certificaat. Alles is piekfijn in orde.
Nederlandse norm: VRIJ;International Elbow group: FREE

—o0o—

Remember my post of last March 11? Two weeks later I got the bill and after paying last week, today I got the official certificate. Everything is perfectly in order.
Dutch norm: VRIJ; International Elbow group: FREE

 

8 responses to “Goeie ellebogen deel 2 / Good elbows part 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hartstikke fijn Bea, het is toch wel een hele geruststelling lijkt mij.

  2. Goed bericht dus maar ik stel me toch wel zo voor dat je net zoveel van ‘m houd als één van z’n ellebogen niet OK is …… toch ? 🙂

    • Uiteraard Henk. Maar juist omdat ik zo gek op hem ben ben ik extra blij dat er nòch aan zijn heupen, nòch aan zijn ellebogen ook maar íéts mankeert. Heeft mijn beessie toch een veel fijner leven zonder pijn van bijv. artrose o.i.d.

  3. ha die Bea
    dank voor je lieve woorden
    en ja Henk zei het al en jij het antwoord , ik had het niet anders verwacht
    het is een pracht hond en zeker erg lief
    slaap wel

  4. Gelukkig, alles piekobello. HD of ED ( nee Edward, niet jij) of allebei is afschuwelijk voor een hond. Weet er alles van. Maar Diesel heeft weer een nieuwe stempel erbij, mooi nieuws!

  5. Heel fijn voor je om te weten dat alles piekfijn in orde is, als Diesel ooit vader wordt en het moedertje is ook zo gezond dan komt dat het ras ook ten goede, gefeliciteerd met deze mooie uitslag Bea.

  6. Wel spijtig dat Diesel zo nauw familie is langs de Gloucesterkant, maar afgezien van dat stond Diesel heel hoog aangeschreven als partner voor een van onze teefjes. Maar sinds het symposium van de NL Drentenvereniging bleek dat onze Hera zulk goed resultaat in de inteelt en verwantschap coëfficiënt scoorde ga ik dat cijfer pogen aan te houden (zie pag 24 van “onze Drent”)

    • Dat is ook voor Diesel spijtig Jan. Mocht je daar ergens een goed teefje kennen dat niet zo’n nauwe verwantschap heeft houdt meneer zich aanbevolen. lachen-in-vuistje
      Dat Hera zo goed scoorde heb ik gelezen. Jullie stonden ook mooi op de foto. Gefeliciteerd! En idd in jouw plaats zou ik ook proberen dat zo te houden.

Geef een reactie

