Spannend / Exciting   4 comments

 

Vanavond voor het eerst weer jachttraining sinds die hernia-geschiedenis. Aangezien ik voorzichtig weer wilde beginnen (de operatie is inmiddels 9 maanden geleden) in een niet te grote groep, heb ik gekozen voor de training van Dogwise, eenmaal in de twee weken. Gelukkig kon ik daar als laatste nog terecht. Echter, het is toch wel een beetje extra spannend, omdat er ook een labrador-mix in dat groepje zit met reu-reu problemen. Na uitvoerig overleg tussen alle betrokkenen hebben wij besloten het toch te proberen. Maar ik heb dus wel afgesproken dat ik me terugtrek als het echt niet gaat met die twee en het een te grote druk op de groep zou leggen. Dan ga ik maar terug naar de vorige training als daar nog plaats voor ons is.

—o0o—

This evening Gundog training again for the first time after the slipped disc history. Since I wanted to cautiously begin again (the surgery was 9 months ago)in not too big a group, I chose to train with Dogwise, once every two weeks. We were fortunate enough to be able to join the group as last in. But, it is a bit extra exciting, since there is also a labrador-mix in the group that has male-male dog problems. After extensive consultations with all those involved we have decided to try it anyway. But I have said that I shall withdraw if it’s really not doable with those two and would put too much pressure on the group. Then I’ll try and go back to our former training group if they can still have us.

 

4 responses to “Spannend / Exciting

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja zeker spannend. Het is toch wat met die mannen. Tonen altijd haantjes gedrag. Ik hoop voor je dat het lukt.
    Groetjes Anna.

  2. Dat is zeker een beetje spannend Bea, maar het het zal wel goed komen hoor.

  3. Best wel spannend maar ik hoop dat het goed zal gaan, proberen kan nooit kwaad!

  4. ja geef die mannen maar weer de schuld😉
    geintje hoor Bea ,ik ben vooral blij dat het jou zover beter gaat , Diesel red zich wel , toch

Geef een reactie

