In mijn tuintje / In my garden   7 comments

Dit jaar is alles in mijn tuintje zeker een maand vroeger dan andere jaren. Ik zal proberen vanavond een nieuw album te maken, maar om een voorproefje te geven heb ik hierboven alvast een foto geplaatst. Ik moet toegeven dat ik bij het maken van de foto wel een tikje afgeleid was door mijn grote hulp.lachen-in-vuistje

—o0o—

This year everything in my garden is at least a month earlier than other years. I’ll try and make a new album this evening, but to give you a foretaste I have put a picture above. I must admit that while taking this picture I was somewhat distracted by my helper. lachen-in-vuistje

 

7 responses to “In mijn tuintje / In my garden

Subscribe to comments with RSS.

  1. nou Bea , door Diesel afgeleid worden is geen schande hoor , het is een pracht beest
    geniet maar van de wandeling , als je nog fut heb na al dat dansen door de kamer met het hemd omhoog🙂
    ik zou gaan fietsen maar de adem is wat minder ivm snotkop , deed wat boodschapjes en zal zo aan de wandel op de hei , maar alles mal an
    geniet de zon

  2. De inhoud van deze pot is in ieder geval fraai tot leven gekomen. Die had je afgelopen nacht zeker wel binnen staan🙂

  3. Alles is dit jaar een maand vroeger dan anders Bea en Diesel mag je gerust afleiden die ziet andere belangrijke dingen, een heel goede Paas gewenst meis!

  4. Wünsche auch schöne Ostertage alles liebe Gislinde

  5. Schöne Fotos. Ein frohes Osterfest wünschen wir. LG. Wolfgang

Geef een reactie

