Waarom doen mensen dit toch? / Why do people do this?   7 comments

 

 Ik snap het niet.    —oOo—     I don’t understand.

 

21-04-2014 01       21-04-2014 02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

04-05-2014 01

 

04-05-2014 02 

7 responses to “Waarom doen mensen dit toch? / Why do people do this?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Yes, it is terrible, and hard to understand.

  2. tjaaaa zo kan je talloze voorbeelden opnoemen Bea. Gelukkig gooien we hier nog niet met gifgassen en bommen naar elkaar en hoeven we niet met miljoenen tegelijk ons land te ontvluchten

  3. Het is triest Bea, en ik snap het ook niet hoor. Bijna elke gemeente heeft wel een voorziening om je afval naar toe te kunnen brengen. Het is maar zo’n kleine moeite, zeker als je een auto hebt.

  4. die lui zijn zot tot op het bot
    nu gifgassen en bommen liggen er tegenwoordig ook , die chemicalien voor de drugs , zijn bommen op zich

  5. Het is natuurlijk schandalig maar snappen doe ik het wel, hier betaal je je scheel om wat afval weg te brengen dus wordt er veel gedumpt. Zelf erger ik me ook aan alles wat er in de natuur wordt neergegooid en van sommige zaken snap ik het dan weer niet, je kunt dit soort afval best in de grijze container doen, maar ja je ziet het nooit iemand doen en kan er dus niets van zeggen.

    • Hier is er per adres een afvalpas. Daarmee kun je zelf afval naar een van de afvalbrengpunten brengen. Volgens mijn meest recente papieren afvalwijzer (2012) kun je dan per adres per jaar voor 20 euro gratis storten. Kca, asbest,papier, glas, metalen, kadavers en apparaten kun je ook gratis brengen. Groen de eerste 4 kuub per jaar gratis. Meer groen en puin en hout 1,25 per 0,25 kuub en restafval 3,75. Dat is toch goed te doen? Ik heb al heel wat weggebracht en heb nog nooit hoeven betalen.
      En er kan natuurlijk ook heel wat in de verschillende containers.

      • Bij jullie is dat zeker prima te doen Bea, hier is het veel duurder, maar dat neemt niet weg dat de mensen ook uit louter gemakzucht alles maar in de natuur gooien en dat is schandalig!

Geef een reactie

