Tentoonstelling / Exhibition   3 comments

 20140506_195121
 

Vanavond ben ik samen met nog iemand naar de opening van een tentoonstelling in Nijverdal van “de kunstvaria schilders” geweest. Een gezamenlijke kennis van ons zit in dit clubje amateurschilders. Een aantal werken sprong er voor mij uit. Om verschillende redenen. Maar het was vooral erg gezellig. Het was ook behoorlijk druk in de kleine zaal, dus het was nogal lastig om foto’s te maken. Heb het toch maar geprobeerd.

—o0o—

This evening I went together with someone else to the opening of an exhibition in Nijverdal of a club of amateur painters. A mutual acquaintance of ours is a member of this club. As far as I’m concerned a few works stood out. For different reasons. But mostly it was a nice gathering. It was also rather busy in the small Hall, so it was quite difficult to take pictures. I tried anyway.

 
 20140506_195421 

3 responses to “Tentoonstelling / Exhibition

Subscribe to comments with RSS.

  1. kijk gezellig samen zijn is echt belangrijk
    en wat ik zie zijn geel verkeerde dingen , ik ga voor de drie slakken huisjes , zie zeer veel detail
    groet
    karel

  2. Mij voorkeur gaat ook uit naar de slakkenhuisjes hoor Bea, erg mooi.

  3. Gezellig en leuk Bea samen naar een tentoonstelling, ook mijn voorkeur gaat uit naar de slakkenhuisjes en ik heb sowieso liever figuratieve kunst.

Geef een reactie

