Rustig dagje en verkeersslachtoffertje / Quiet day and road casualty   2 comments

 20140522_130130 20140519_132325 
 

 

Gisteren heb ik het heel rustig aan gedaan. Behalve een bezoekje aan het stembureau heb ik alleen maar een uurtje ontspannen gewandeld met Diesel. In de auto op de terugweg naar huis zag ik een paar kraaien druk om en op een eekhoorntje rondhuppen dat op de weg lag. Ik heb de auto aan de kant gezet en toen ik uitstapte uit om een foto te maken vlogen ze een eindje weg en bleven daar luid zitten schelden. Ze waren al begonnen in het verkeersslachtoffertje te pikken.

—o0o—

Yesterday I took it real easy. Except for a visit to the polling station I only took a relaxed walk of about an hour with Diesel. On the way back home in the car I saw some crows busy hipping on and around a squirrel lying on the road. I parked the car on the side of the road and when I got out to take a picture they flew a bit further on and sat there yelling loudly. They had already begun to pick the little road casualty.

 
 20140522_133102 

2 responses to “Rustig dagje en verkeersslachtoffertje / Quiet day and road casualty

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    dank je voor je lieve woorden , ja een goede test was het gister , zal niet echt veel beter worden , maar wie weet
    de natuur doet ons beiden veel goed ieder op ons eigenwijze , jij samen met Diesel aan de wandel of aan het trainen
    ik fijne fiets en of wandel tochten , heerlijk
    ja en dan komen we ook dode dieren tegen , helaas steeds vaker door het verkeer , en dan zien we gelijk de opruimers van de natuur hun werk doen
    ik zou zeggen geniet de dag

  2. Hey Bea, niet prettig die verkeersslachtoffers, maar dit jaar zijn de eekhoorns wel heel goed ‘gelukt’. Ik heb er zelden zoveel hier rond het huis gezien als dit jaar. En het was vandaag een fijne wandel-/trainingsdag ondanks de voorspellingen. Wij trainden vandaag in Beerse met zeven Drenten waarvan vier uit ons laatste nest .

Geef een reactie

