Speelkwartier / Playtime   7 comments

 

na een warme wandeling ff lekker zwemmen/ after a warm walk a nice swim

 

en dan / and then

je dacht toch niet dat ik deze achterliet; heb hem eerlijk gevonden / you didn't think I'd leave it behind did you; I honestly found it

je dacht toch niet dat ik deze achterliet; heb hem eerlijk gevonden / you didn’t think I’d leave it behind did you; I honestly found it

 

7 responses to “Speelkwartier / Playtime

Subscribe to comments with RSS.

  1. Met deze temperaturen, is het natuurlijk heerlijk voor Diesel, om even lekker in het water te duiken. Mooie foto’s en een leuk filmpje Bea. de foto van Diesel tussen de bloemetjes, vind ik de mooiste.

  2. Heerlijk zo’n blije hond!

  3. Leuk. als ik dit zie krijg ik ook zin aan een frisse duik🙂

  4. nu ik kom net van het werk en het was bijna kokend in de tractor op het beton
    dat thuis net als Diesel ff lekker afgekoeld en ipv die stok een lekker koud blikje
    prachtige foto’s Bea van een blije Diesel

  5. Ach jeetje, ik dacht wat een romantisch hondje in dat bloemetjesveld, tot ie de stok oppakte………….. hihi

  6. Heerlijk om te zien en ook nog om te horen Bea, het zachte gehijg van Diesel en de vogeltjes, een uitgelaten hond en vast wel een heel blij vrouwtje, wat wil je nog meer!

Geef een reactie

