Zoon L. is stoer / Son L. is tough   7 comments

 

 

7 responses to “Zoon L. is stoer / Son L. is tough

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    mooi hoor , en was jij de camera vrouw🙂

  2. Dat is zeker stoer Bea, leuk om het dan zo te kunnen zien.

  3. geweldig, ik heb het ook gedaan .ik vond het ook fantastisch om te doen, ik denk dat Lennard het ook geweldigvond
    gr maria

  4. Echt wel een stoere zoon Bea, wat een mooi filmpje en ik denk dat je toch blij was hem weer op de grond terug te zien. De vrije val duurde best wel lang en zoonlief maar genieten, de landing was ook perfect.

  5. WAUWWWWW wat cool!!!! En L. is zo lekker relaxed🙂 geweldig! Wat heeft hij genoten!!, echt heel stoer! (ik roep altijd wel dat ik dat ook nog wel een keer wil doen, maar of ik durf?? hahah!)

  6. Zou niks voor mij zijn denk ik. Ik heb al hoogtevrees wanneer ik een open trappenhuis opmoet.;)

  7. Die Lennaert! Gaaf!

Geef een reactie

