Wat dat mens me allemaal aandoet! / The things this woman does to me!   9 comments

 

 

eerst wast ze me / first she washes me

eerst stopt ze me in een emmer/ first she puts me in a bucket

 

dan hangt ze me aan m'n oren te drogen / then she hangs me by the ears to dry

en dan hangt ze me aan m’n oren te drogen / and then she hangs me by the ears to dry

 

9 responses to “Wat dat mens me allemaal aandoet! / The things this woman does to me!

Subscribe to comments with RSS.

  1. LG. Wolfgang

  2. Hahahaha….gelukkig dat wij niet zo in het bad hoeven Bea!

  3. Ziet er toch weer schier uit Bea. Geen kneepjes in de oren?

  4. 🙂 kan maar weer schoon zijn toch🙂

  5. zie nu je berichtje Bea🙂
    ja ik ben bezig met achterstallige mails en andere berichten , maar ik doe het dus mak an
    en dat kan dus ook haenig an zijn
    hoe het ook is , ik kom weer helemaal bij van een prachtig lang weekend
    geniet de dag

  6. Ein kleiner Schlupf ist auch mal gut so was zu zeigen.Wünsche einen schönen Tag liebe Grüße von mir.Gislinde

  7. Je hebt een knuffel zie ik ………. vroeg of laat worden we allemaal weer kind Bea🙂

  8. zo ga je toch hopelijk niet met diesel om,eerst in een emmer en dan aan z,n oren ophangen
    groetjes
    maria

  9. Whoehahaha en dan komt het ergste nog, Diesel staat al te wachten😉

Geef een reactie

