Dubbel geluk gehad / Double stroke of luck   8 comments

 

dat was één / that was one

dat was één / that was one

 

 

en dat was twee / and that was two

en dat was twee / and that was two

 

Posted 10 juli 2014 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with , , , , ,

8 responses to “Dubbel geluk gehad / Double stroke of luck

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik neem aan, dat je deze takken bijna op je hoofd hebt gekregen Bea? Dat zou niet zo mooi zijn geweest hoor.

  2. dat zou er dan niet zo goed uit gezien hebben
    je hebt wel geluk gehad
    groetjes
    maria

  3. Ooit tijdens een vliegende storm zag ik een paar honderd meter voor me een boom zich dwars over de weg neervleien. Toch blij dat ik een minuutje eerder op mijn fiets stapte🙂

  4. Dat was zeker geluk hebben Bea, zoiets kan behoorlijk hard aankomen! Nog een heel fijn weekend samen met Diesel!

  5. Einen schönen Sonntag alles vom Sturm bei uns war es auch schliem hoffenlich wird das Wetter bald was besser.Wünsche dir eine gute neue Woche liebe Grüße von mir Gislinde

  6. Pfffffffffff, fate!

Geef een reactie

