Geloof het of niet … / Believe it or not ….   5 comments

 

… maar vanmiddag om 17.15 u was volgens AccuWeather de (buiten-)temperatuur hier 37 graden Celsius! warm

—o0o—

… but according to AccuWeather this afternoon at 17.15 pm the (outside) temperature was 37 degrees Celsius! warm

 

Posted 19 juli 2014 by Cybermum Netherlands in Natuur, Varia

Tagged with , , , ,

5 responses to “Geloof het of niet … / Believe it or not ….

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik geloof het , zit op mijn balkon en met een heel klein beetje wind is het toch nog 34 graden

  2. Ik geloof het graag maar van mij mag het best een paar graadjes minder zijn.

  3. Vandaag een paar graadjes minder en dat bevalt prima! Gister was het hier 34 graden, ik heb niet snel last van de warmte maar moest het gister toch afleggen😉 Nu heb ik de ramen tegen elkaar open en er is wat wind, vanmiddag was het 27 graden en best wel te doen. Meer hoeft ook niet Bea!

  4. Ik geloof je meteen Bea, wel een beetje veel van het goede hoor.

Geef een reactie

